Hovsa, jeg skal vist føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.382 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Avisen.dk

En 28-årig kvinde fra Esbjerg vidste ikke, at hun var gravid, da hun pludselig fødte et barn.

Hovsa, jeg skal vist føde Det kom vist som lidt af en overraskelse, da en kvinde fra Esbjerg i går aftes fødte en velskabt baby hjemme hos sig selv.

Tilsyneladende uden at vide det gik en 28-årig kvinde fra Esbjerg og var gravid. Torsdag aften fødte hun på privatadressen på Fortuna Allé en velskabt baby. Der blev ringet til alarmcentralen, fordi kvinden skreg af smerte, men hjemme hos den 28-årige var man ikke klar over, hvad der foregik.

Da Falck-redderne dukkede op, kunne de konstatere, at en lille ny baby var ved at komme til verden.

Da babyen på omkring 3.000 gram var født, blev mor og barn ifølge Jydske Vestkysten kørt til fødegangen på Sydvestjysk Sygehus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Valle81

Altså, jeg fatter simpelthen ikke, at dette kan lade sig gøre

De kvinder der gennemgår dette, må virkelig ingen føling have med deres krop, kende det signaler osv.

Jeg forstår det altså ikke, og kommer nok aldrig til det

Anmeld

29. maj 2009

Lullaby

Jeg tror altså ikke på det. De spark en baby laver er IKKE noget man ikke lægger mærke til. Maven bevæger sig jo..

Anmeld

29. maj 2009

Mathilde

Ja det er næsten ufatteligt at det kan lade sig gøre uden man får den mindste mistanke, men man har jo før hørt om det...
Meget mystisk

Anmeld

29. maj 2009

lonemus

Anja Nørreslet skriver:

Jeg tror altså ikke på det. De spark en baby laver er IKKE noget man ikke lægger mærke til. Maven bevæger sig jo..

Jeg syntes også det lyder meget mystisk....mine børn har altså sparket meget og jeg har da tydeligt kunnet mærke, at der var liv derinde

Lone

Anmeld

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har også hørt den slags historier før. Jeg tror simpelthen der er fornægtelse, der gør at de ikke mærker det. Det kan ikke være andet. For når man har prøvet at være gravid, er man sku ikke i tvivl... Selv de der ikke får en særlig stor mave.. :-S

Anmeld

29. maj 2009

Cris

Zafir skriver:

Jeg har også hørt den slags historier før. Jeg tror simpelthen der er fornægtelse, der gør at de ikke mærker det. Det kan ikke være andet. For når man har prøvet at være gravid, er man sku ikke i tvivl... Selv de der ikke får en særlig stor mave.. :-S

Jeg tror også, at det er fornægtelse... Jeg har hørt så nogle historier og kan slet ikke forstå... Jeg ville så gerne snakke med en personligt, men jeg kender ikke nogle som har oplevet så noget, jeg har kun læst historier. Det er meget mærkeligt...

Anmeld

29. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

MIn svigerinde opdagede først at hun var gravid da hun var i 7. måned.

Hun og hendes mand ønskede ikke at få børn. Så hun har simpelthen bare forestillet sig at symptomerne skyldtes noget andet. Fordi hun ikke VILLE tro på at hun var gravid.

Anmeld

29. maj 2009

Lusi

Jeg fatter heller ik det kan lade sig gøre.. Ved bare med mig selv at Luna sparkede helt vildt..

Men så et program om unge mødre fra stor britanien den anden aften og der var en 13 årige pige (MEGET TYND) der heller ik vidste hun var gravid.. Men dér tror jeg også mere det var fornægtelse og hun gad slet ik det stakkels barn

Men min mor have også en kollega engang, som skulle have været til aftenkaffe hos sin søster, men hun ringede så om aftenen og sagde at hun ikke lige behøves at komme alligevel, for hun havde lige født
Hun vidte virkelig ikke hun var gravid.. Hun var ret stor af bygning, så man havde ikke kunne se det og hendes mens. havde været regelmæssig, under hele graviditeten..
Men alligevel kan jeg stadig ik forstå hvordan du kan undgå at tænke at det er lidt underligt, at maven gør sjove ting

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Det er underligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.