Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken fagforening/A-kasse er du medlem af?
Jeg er medlem af Foa forbund og A-kasse (kedelige penge... men tør ikke andet)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Hvilken fagforening/A-kasse er du medlem af? Jeg er medlem af Foa forbund og A-kasse (kedelige penge... men tør ikke andet)
jeg er også medlem af foa
Jeg er medlem af HK's A-kasse. Så længe jeg er ledig er jeg meldt ud af deres fagforening.
Hvilken fagforening/A-kasse er du medlem af? Jeg er medlem af Foa forbund og A-kasse (kedelige penge... men tør ikke andet)
Samme her, men hold op hvor er det egentlig dyrt.
Jeg er også medlem af FOA, men godt nok kun a kasse lige pt. Har simpelthen ikke råd til begge dele på nuværende tidspunkt
LykkeB skriver: Jeg er også medlem af FOA, men godt nok kun a kasse lige pt. Har simpelthen ikke råd til begge dele på nuværende tidspunkt
Har jeg egentlig heller ikke men tænker bare... hvad nu hvis osv.
MorDk skriver: Har jeg egentlig heller ikke men tænker bare... hvad nu hvis osv.
Men hvis jeg nu skulle blive fyret. Kan jeg så ikke bare melde mig ind i fagforeningen?
Jeg er så glad for jeg meldte mig ind i sin tid, da jeg blev dyret grundet depression for nogle år siden. Jeg havde optjent til den højeste dagpengeret. Hvis ikke hed det kontanthjælp.
come2 skriver: Jeg er så glad for jeg meldte mig ind i sin tid, da jeg blev dyret grundet depression for nogle år siden. Jeg havde optjent til den højeste dagpengeret. Hvis ikke hed det kontanthjælp.
fyret*
LykkeB skriver: Men hvis jeg nu skulle blive fyret. Kan jeg så ikke bare melde mig ind i fagforeningen?
Jeg ved faktisk ikke hvad reglerne er...
Men med A-kasse skal man være medlem 1 år før man kan få hjælp med dagpenge fx. (mener jeg)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128