Hvilken potte/toiletsæde har jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Janni.

Tauf skriver:

Vi har en potte, men købte lige i går et toilet sæde. Han sidder ret godt på det syntes jeg.. Vi er ikke gået helt i gang med toilet træning endnu. Men tror snart det kommer.

Jeg brugte selv potte da jeg var lille. Vi havde fået et toiletsæde men jeg fik det aldrig brugt. For da jeg skulle bære det ind fra bilen af, skulle jeg lige se om det kunne være på hovedet. Og svup så sad det om halsen og min mor var nød til at klippe det af. :-):-):-):-)

Her tror jeg det har lange udsigter endnu, men han kæmper virkelig også med rigtig mange andre ting pt.

Så det er helt fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Maja88

Janni. skriver:

Inspireret af andre tråde omkring potte træning, så kunne jeg godt tænke mig at se hvad i har af enten potte eller toilet sæde.. 

Skriv gerne hvorfor i har købt netop dén i har, og gerne hvor.  

Her er det alt for tidligt med potte/toilet, men man må jo gerne se sig omkring hvad der findes af gode ting til formålet, inden tiden kommer. 

vi ha lige køby en potte til Aprilla.. hun er fra marts 2011.. vi har købt en baby bjørn, da selvr indsatsrn som indholdet lander i, kan tages ud.. super smart. så kan den skyldes i toilettey osv

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Maja88 skriver:

vi ha lige køby en potte til Aprilla.. hun er fra marts 2011.. vi har købt en baby bjørn, da selvr indsatsrn som indholdet lander i, kan tages ud.. super smart. så kan den skyldes i toilettey osv

Det lyder rigtig praktisk 

Anmeld

22. oktober 2012

Koen.

Her brugte vi potten først 10 eller 15 kr i Ikea, kan ikke se det ulækre i det et par gummihansker, vand, sæbe og sprit og så er den ren og fin igen! Men nu er hun så stor at hun jo går på toilettet vi bruger ikke sæder eller noget

Anmeld

22. oktober 2012

SaNiNa

Vi har et toiletsæde med lille trappe og en potte

Han vil dog helst bruge potten men nogle perioder vil han helst side på toilettet

Vi har valgt begge dele da han viste tegn på han heller ville side på toliettet men hans numse var jo alt for lille til et almindeligt (når vi ikke må holde ham)

Nu bruger vi mest potten og det er ham som bestemmer hvad han vil på

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

tanja. skriver:

Her brugte vi potten først 10 eller 15 kr i Ikea, kan ikke se det ulækre i det et par gummihansker, vand, sæbe og sprit og så er den ren og fin igen! Men nu er hun så stor at hun jo går på toilettet vi bruger ikke sæder eller noget

det har ihvert fald fungeret fint ovre hos jer, og jeg har nu aldrig set noget ulækkert i den potte.  

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

SaNiNa skriver:

Vi har et toiletsæde med lille trappe og en potte

Han vil dog helst bruge potten men nogle perioder vil han helst side på toilettet

Vi har valgt begge dele da han viste tegn på han heller ville side på toliettet men hans numse var jo alt for lille til et almindeligt (når vi ikke må holde ham)

Nu bruger vi mest potten og det er ham som bestemmer hvad han vil på

Hvis det er dét, der skal til for at han vil lave noget udenfor bleen, så er det jo helt perfekt. 

Anmeld

22. oktober 2012

SaNiNa

Janni. skriver:

Hvis det er dét, der skal til for at han vil lave noget udenfor bleen, så er det jo helt perfekt. 

Ja helt sikkert, det er dog først for 1 ugen siden bleen røg af om dagen, den er dog stadig på om natten.

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Ja helt sikkert, det er dog først for 1 ugen siden bleen røg af om dagen, den er dog stadig på om natten.

Pyt med det, så længe han og i er tryg ved det. Det er jo dét, der tæller.  Hastværk er lastværk, siges der..

Anmeld

22. oktober 2012

SaNiNa

Janni. skriver:

Pyt med det, så længe han og i er tryg ved det. Det er jo dét, der tæller.  Hastværk er lastværk, siges der..

Nej vi tager det også stille og rolig og det går super godt vi har ikke haft nogle uheld hele weekenden og igen uheld i børnehaven idag.

Så lidt stolt er mor altså selvom jeg altid er stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.