Hvilken potte/toiletsæde har jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Faith

Laulund87 skriver:

Puha ja nu gjorde du lige potter meget værre i mine øjne med den sammenligning

Tror også det er fordi at da jeg var lille blev man sat på en potte indtil man havde lavet noget. Så kunne man sidde der i flere timer mens man så tegnefilm. Det er bare ulækkert!

Så ku du ellers bare sidde der og bummelumme mens du så teletubbies. Hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Laulund87

Faith skriver:

Så ku du ellers bare sidde der og bummelumme mens du så teletubbies. Hyggeligt!

Jeg var vist ikke vild med den potte gudskelov, men jo jo sådan foregik det Ad siger jeg bare og det gør sgu da ikke barnet renlig at man skal sidde der til man er færdig

Anmeld

22. oktober 2012

Faith

Laulund87 skriver:

Jeg var vist ikke vild med den potte gudskelov, men jo jo sådan foregik det Ad siger jeg bare og det gør sgu da ikke barnet renlig at man skal sidde der til man er færdig

Nej det gør da ikke! Helt enig.

Synes faktisk det grænser til at være en smule ydmygende

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Laulund87 skriver:

Vi har et toiletsæde købt i Bauhaus til 100 kr.

Så har Maria en skammel til når hun skal vaske hænder og hun skubber den selv over til wc'et når hun skal derop

Jeg synes potter er ulækre og derfor startede jeg med at sætte Maria direkte på wc'et. Hvad andre gør er helt op til dem, men jeg kan bare ikke klare de potter

Vi har en potte stående, men jeg er mere og mere overbevist om at han skal på toilet sæde hvis vi kan få ham til det.

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

PT skriver:

Min datter har et sæde fra Kvickly til den nette sum af 50 kr

Jeg har en IKEA taburet, hun kan bruge til selv at komme op på toilettet med.

lyder som en perfekt kombination.

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Faith skriver:

Tror faktisk osse det er derfor jeg ikke bryder mig om potter. De er ulækre og uhygiejniske. Og så minder de mig alt for meget om bækkener på sygehusene

Jeg tømmer ofte flere dagligt sådan et plastic bækken. Det er sq nok det klammest ved mit job.

Anmeld

22. oktober 2012

Faith

Janni. skriver:

Jeg tømmer ofte flere dagligt sådan et plastic bækken. Det er sq nok det klammest ved mit job.

Lige præcis!

Anmeld

22. oktober 2012

MyLove E

Vi har en potte, men købte lige i går et toilet sæde. Han sidder ret godt på det syntes jeg.. Vi er ikke gået helt i gang med toilet træning endnu. Men tror snart det kommer.

Jeg brugte selv potte da jeg var lille. Vi havde fået et toiletsæde men jeg fik det aldrig brugt. For da jeg skulle bære det ind fra bilen af, skulle jeg lige se om det kunne være på hovedet. Og svup så sad det om halsen og min mor var nød til at klippe det af. :-):-):-):-)

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Faith skriver:

Nej det gør da ikke! Helt enig.

Synes faktisk det grænser til at være en smule ydmygende

Enig!

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Janni. skriver:

Vi har en potte stående, men jeg er mere og mere overbevist om at han skal på toilet sæde hvis vi kan få ham til det.

Ja hvis han vil det, ville jeg klart forsøge med det først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.