Hvilken potte/toiletsæde har jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.286 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Janni.

Inspireret af andre tråde omkring potte træning, så kunne jeg godt tænke mig at se hvad i har af enten potte eller toilet sæde.. 

Skriv gerne hvorfor i har købt netop dén i har, og gerne hvor.  

Her er det alt for tidligt med potte/toilet, men man må jo gerne se sig omkring hvad der findes af gode ting til formålet, inden tiden kommer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Faith

Vi har købt et toiletsæde med en lille "trappe" så drengene på sigt selv kan sætte sig på toilettet.

Jeg er ikke den store fan af potter. Ved egentlig ikke hvorfor

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Faith skriver:

Vi har købt et toiletsæde med en lille "trappe" så drengene på sigt selv kan sætte sig på toilettet.

Jeg er ikke den store fan af potter. Ved egentlig ikke hvorfor

Umiddelbart tænker jeg også at vi skulle vælge toiletsæde til den tid, men nu må vi se hvad bassen vil. 

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Vi har et toiletsæde købt i Bauhaus til 100 kr.

Så har Maria en skammel til når hun skal vaske hænder og hun skubber den selv over til wc'et når hun skal derop

Jeg synes potter er ulækre og derfor startede jeg med at sætte Maria direkte på wc'et. Hvad andre gør er helt op til dem, men jeg kan bare ikke klare de potter

Anmeld

22. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Janni. skriver:

Inspireret af andre tråde omkring potte træning, så kunne jeg godt tænke mig at se hvad i har af enten potte eller toilet sæde.. 

Skriv gerne hvorfor i har købt netop dén i har, og gerne hvor.  

Her er det alt for tidligt med potte/toilet, men man må jo gerne se sig omkring hvad der findes af gode ting til formålet, inden tiden kommer. 

Min datter har et sæde fra Kvickly til den nette sum af 50 kr

Jeg har en IKEA taburet, hun kan bruge til selv at komme op på toilettet med.

Anmeld

22. oktober 2012

Faith

Laulund87 skriver:

Så har Maria en skammel til når hun skal vaske hænder og hun skubber den selv over til wc'et når hun skal derop

Jeg synes potter er ulækre og derfor startede jeg med at sætte Maria direkte på wc'et. Hvad andre gør er helt op til dem, men jeg kan bare ikke klare de potter

Tror faktisk osse det er derfor jeg ikke bryder mig om potter. De er ulækre og uhygiejniske. Og så minder de mig alt for meget om bækkener på sygehusene

Anmeld

22. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Sabrina har heller aldrig brugt en potte - de er nemlig mega klamme i mine øjne

Anmeld

22. oktober 2012

Faith

Janni. skriver:

Umiddelbart tænker jeg også at vi skulle vælge toiletsæde til den tid, men nu må vi se hvad bassen vil. 

Det er jo heldigvis sådan noget man kan finde ud af hen af vejen. Det er jo forskelligt hvad der fungerer bedst for ens barn.

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Faith skriver:

Tror faktisk osse det er derfor jeg ikke bryder mig om potter. De er ulækre og uhygiejniske. Og så minder de mig alt for meget om bækkener på sygehusene

Puha ja nu gjorde du lige potter meget værre i mine øjne med den sammenligning

Tror også det er fordi at da jeg var lille blev man sat på en potte indtil man havde lavet noget. Så kunne man sidde der i flere timer mens man så tegnefilm. Det er bare ulækkert!

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

PT skriver:

Sabrina har heller aldrig brugt en potte - de er nemlig mega klamme i mine øjne

Ja ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.