Til jer med Basson Grande barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Aabye

Da jeg for snart 2 år siden () købte min basson grande barnevogn købte jeg ved siden af både helsemadras til både liften og barnevognen.. Knægten skulle jo gerne ligge rigtig godt.. Vi brugte barnevognen utrolig meget.. Og bassen ligger stadig og sover i den i dagplejen, og derfor skal han ligge ordentligt og sove..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

sarulee

Vi har en basson grande og jeg har købt en ny madras, synes ikke rigtig det andet er en madras

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

Nessie skriver:

Vi har en Basson Grande Luxus, og dér syntes vi at madrassen var fint tyk, så vi har ikke købt ekstra.

De første 2 vintre var enormt kolde, så dér lagde vi aviser og tæpper i bunden for at isolere, men det havde vi nu gjort uanset hvilken vogn vi havde købt

Jeg har også bestemt, at vores madras,, som fulgte med, er tyk nok. FOr som en anden bruger skriver, kan man ikke mærke stængerne igennem Så der bliver ikke købt en ekstra madras

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

Janni. skriver:

samme vogn som vi købte, er glad for at det ikke kun er os som synes madrassen var okay. 

Efter dit indlæg har jeg også bestemt, at jeg ikke køber en ekstra madras, for som du skriver, så kan man ikke mærke stængerne igennem dem Så jeg siger tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

regalprime skriver:

Jeg købte ekstra da jeg ikk sys den virkede ret tyk

okay tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

Line - med Bobben skriver:

Da jeg for snart 2 år siden () købte min basson grande barnevogn købte jeg ved siden af både helsemadras til både liften og barnevognen.. Knægten skulle jo gerne ligge rigtig godt.. Vi brugte barnevognen utrolig meget.. Og bassen ligger stadig og sover i den i dagplejen, og derfor skal han ligge ordentligt og sove..  

okay, tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

sarulee skriver:

Vi har en basson grande og jeg har købt en ny madras, synes ikke rigtig det andet er en madras

okay tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

LouiseBP skriver:

Efter dit indlæg har jeg også bestemt, at jeg ikke køber en ekstra madras, for som du skriver, så kan man ikke mærke stængerne igennem dem Så jeg siger tak for dit svar

Jeg var også i tvivl dengang da vi købte vognen men testede simpelthen på den måde. 

Og Silas sover fint i vognen, selvom han er ved at være lidt for lang nu, så mon ikke snart han skal have luren indenfor hvis han forsætter med den. 

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

Janni. skriver:

Jeg var også i tvivl dengang da vi købte vognen men testede simpelthen på den måde. 

Og Silas sover fint i vognen, selvom han er ved at være lidt for lang nu, så mon ikke snart han skal have luren indenfor hvis han forsætter med den. 

Laura er først lige ved at vokse ud af liften Så vi har forhåbenlig nogle gode år tilbage i barnevognen

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

LouiseBP skriver:

Laura er først lige ved at vokse ud af liften Så vi har forhåbenlig nogle gode år tilbage i barnevognen

ja så har i massere af tid med vognen. Vi er rigtig glade for vores. Kun punkteret 1 gang. Og den bliver hver dag. Silas er 1 ½ år nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.