Til jer med Basson Grande barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Lauras mor

Janni. skriver:

Kan ikke mærke noget igennem madrassen på vores vogn, feks den stang der er under madrassen til at holde kassen oppe. Så vi har vurderet at den er kraftig nok til vores brug. 

Det er jo selvføglelig rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

EnGodMor

LouiseBP skriver:

Øv, vi har lige smidt vores på lossepladsen

øv os..

den anden har vi brugt til kravlegården

Anmeld

22. oktober 2012

regalprime

Jeg købte ekstra da jeg ikk sys den virkede ret tyk

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Vi har en Basson Grande Luxus, og dér syntes vi at madrassen var fint tyk, så vi har ikke købt ekstra.

De første 2 vintre var enormt kolde, så dér lagde vi aviser og tæpper i bunden for at isolere, men det havde vi nu gjort uanset hvilken vogn vi havde købt

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Nessie skriver:

Vi har en Basson Grande Luxus, og dér syntes vi at madrassen var fint tyk, så vi har ikke købt ekstra.

De første 2 vintre var enormt kolde, så dér lagde vi aviser og tæpper i bunden for at isolere, men det havde vi nu gjort uanset hvilken vogn vi havde købt

samme vogn som vi købte, er glad for at det ikke kun er os som synes madrassen var okay. 

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Janni. skriver:

samme vogn som vi købte, er glad for at det ikke kun er os som synes madrassen var okay. 

En udemærket vogn, som kun har den ulempe at den er svær at klappe sammen, men ellers dejligt stor og pæn

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Nessie skriver:

En udemærket vogn, som kun har den ulempe at den er svær at klappe sammen, men ellers dejligt stor og pæn

Synes ikke det er så slemt. Vores er klappet sammen 2 gange om ugen fordi den skal med i legestue. 

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Janni. skriver:

Synes ikke det er så slemt. Vores er klappet sammen 2 gange om ugen fordi den skal med i legestue. 

Vores er stram og man skal have rimeligt lange arme synes jeg, men det går jo

Tænkte at vi måske bare havde været uheldige med stellett, for det rustede også hurtigt, men det var det samme med det nye stel. ALtså at det var lidt svært at klappe sammen

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Nessie skriver:

Vores er stram og man skal have rimeligt lange arme synes jeg, men det går jo

Tænkte at vi måske bare havde været uheldige med stellett, for det rustede også hurtigt, men det var det samme med det nye stel. ALtså at det var lidt svært at klappe sammen

Ja noget kunne tyde på at i har fået en mandags vogn. 

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Janni. skriver:

Ja noget kunne tyde på at i har fået en mandags vogn. 

Ja, for der er intet rust på selve kassen, men stellet rustede ret hurtigt, men ellers har vi været udemærket tilfreds med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.