Til jer med Basson Grande barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Lauras mor

Har I købt madras til barnevognen? Eller bruger I bare den tynde "madras" der følger med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

EnGodMor

Jeg har ikke basson barnevogn,men emmeljunge, og vil lige sige at jeg altså har skåret en tynd skumgummimadres til, som ligger i bunden af vores barnevogn, og så den madres som medfølger, oven på...

Anmeld

22. oktober 2012

dianaogtino

LouiseBP skriver:

Har I købt madras til barnevognen? Eller bruger I bare den tynde "madras" der følger med?

altså jeg har godt nok ikke lige sådan en barnevogn, men i min var der også sådan en tynd madras i. så jeg købte en der var  tykkere 

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

Vi har en basson grande. Madrassen samt betrækket er dejlig tyk og plysset i vores vogn. 

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

engodmor skriver:

Jeg har ikke basson barnevogn,men emmeljunge, og vil lige sige at jeg altså har skåret en tynd skumgummimadres til, som ligger i bunden af vores barnevogn, og så den madres som medfølger, oven på...

Okay det var da smart!

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

dianaogtino skriver:

altså jeg har godt nok ikke lige sådan en barnevogn, men i min var der også sådan en tynd madras i. så jeg købte en der var  tykkere 

Okay, tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2012

EnGodMor

LouiseBP skriver:

Okay det var da smart!

Vi købte nye topmasrasser til vores seng, så jeg to den ene af de gamle og har skåret i den, så jeg har to lag i barnevognen nu plus den madrae som fulgte med, og det samme har jeg gjort i liften

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

Janni. skriver:

Vi har en basson grande. Madrassen samt betrækket er dejlig tyk og plysset i vores vogn. 

Min er os plysset, men synes bare ikke, den er særlig tyk

Anmeld

22. oktober 2012

Lauras mor

engodmor skriver:

Vi købte nye topmasrasser til vores seng, så jeg to den ene af de gamle og har skåret i den, så jeg har to lag i barnevognen nu plus den madrae som fulgte med, og det samme har jeg gjort i liften

Øv, vi har lige smidt vores på lossepladsen

Anmeld

22. oktober 2012

Janni.

LouiseBP skriver:

Min er os plysset, men synes bare ikke, den er særlig tyk

Kan ikke mærke noget igennem madrassen på vores vogn, feks den stang der er under madrassen til at holde kassen oppe. Så vi har vurderet at den er kraftig nok til vores brug. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.