Vi har snakket om menuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Mettefpigen

MorDk skriver:

JJe

Øv altså troede liiige vi havde fundet en god løsning... men kan da godt se hvad du mener... Hmm... men hvis man så lavede noget kartoffelsalat og frikadeller fx. så vil der jo også være nogle der IKKE kan lide det? Hmm... hvad gør man så liiige? Sys det er svært at skulle finde noget som ALLE kan lide? Hjææælp!

Hvad skal vi dog severer til barnedåben??

Jeg lavede alt muligt forskelligt som var nemt at lave... Frikadeller, kartoffelsalat, tomatsuppe, laks, ost, frugt, brød, kiks, forskellige ting der er nemt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

MorDk

Mettefpigen skriver:

Jeg lavede alt muligt forskelligt som var nemt at lave... Frikadeller, kartoffelsalat, tomatsuppe, laks, ost, frugt, brød, kiks, forskellige ting der er nemt :-)

Lyder godt!!

Anmeld

22. oktober 2012

Mettefpigen

MorDk skriver:

Lyder godt!!

Jaa det var det også :-) så var der en buffet med tomatsuppe, frikadeller, kartoffelsalat, laks, rejer, brød og pastasalat.
Bagefter kom der ost, frugt, kiks, brød og kage :-) super lækkert :-)
Så skulle man bare varme det op eller sætte maden på fade.

Anmeld

22. oktober 2012

simone_jacobsen

MorDk skriver:

Hmm tror vidst liiige vi skal i tænkeboks igen *suk*

Man kunne lave lidt forskelligt... tærter, salater, pastasalater mm? En slags Buffet? Vi skal ikke have 3 retters ... men Buffet helst... og så kaffe & kage senere...

Man kan saften lave en masse forskelligt, men tit kommer det til at koste næsten lige så meget som en buffet udefra. Men undersøg hvad i selv kan lave det for

Og du er ikke den eneste der sukker - jeg er altså også i tænkeboks og jeg forventer først lillemanden den 12. januar

Anmeld

22. oktober 2012

Chewy

MorDk skriver:

Nu er det lillesøster der skal døbes... hihi men tak!

Vi holder dåb til februar ♥ Så er hun knap 5mdr.

aha ha, undskyld lillesøster

Anmeld

22. oktober 2012

Francisca

MorDk skriver:

Det har vi også snakket om!!

Lavede I det selv??

Nej min kærestes kammerat er kok, så det ordnede de

vi gav 100kr pr kuvert men tror man kan få det billigt mange steder

Vi var meget tilfredse ihvertfaldet

Anmeld

22. oktober 2012

christina92

MorDk skriver:

Øv altså troede liiige vi havde fundet en god løsning... men kan da godt se hvad du mener... Hmm... men hvis man så lavede noget kartoffelsalat og frikadeller fx. så vil der jo også være nogle der IKKE kan lide det? Hmm... hvad gør man så liiige? Sys det er svært at skulle finde noget som ALLE kan lide? Hjææælp!

Vi skal have "pølsebord". Altså lækker rugbrød og boller med en hel masse forskelligt pålæg

Anmeld

22. oktober 2012

Francisca

Francisca skriver:

Nej min kærestes kammerat er kok, så det ordnede de

vi gav 100kr pr kuvert men tror man kan få det billigt mange steder

Vi var meget tilfredse ihvertfaldet

men til mit eget svendegilde i år lavede jeg selv maden sammen med min mor. det kostede mig 2000kr kun.

Og der vat ALT for meget hehe.

Lavede mini frikadeller, kartoffelsalat, karrypastasalat, pestopastasalat, kyllingespyd, 3slags sandwich, med hjemmelavet skinkesalat, æggesalat og tunsalat. også et kæmpe frugtfad med jordbær døbt i chokolade ananas, vindruer. alt var hjemmelavet og gæsterne var ellevilde hehe

Det os en ide som er billig

Anmeld

22. oktober 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Lav 2 gange sovs til.. En kylling i karry og en svinekød i tomat.. Begge er fantastiske til ristaffel!

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Francisca skriver:

men til mit eget svendegilde i år lavede jeg selv maden sammen med min mor. det kostede mig 2000kr kun.

Og der vat ALT for meget hehe.

Lavede mini frikadeller, kartoffelsalat, karrypastasalat, pestopastasalat, kyllingespyd, 3slags sandwich, med hjemmelavet skinkesalat, æggesalat og tunsalat. også et kæmpe frugtfad med jordbær døbt i chokolade ananas, vindruer. alt var hjemmelavet og gæsterne var ellevilde hehe

Det os en ide som er billig

Wow det lyder godt nok også lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.