Vi har snakket om menuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

MorDk

Ris-taffel

Kylling i karry med alt muligt forskelligt tilbehør! Sys selv det er super lækkert!! Men jeg ved at nogle ikke kan lide kylling... tænker om man så skulle lave noget andet evt. ved siden af?

Hvad kunne det være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

UnderCover37

MorDk skriver:

Ris-taffel

Kylling i karry med alt muligt forskelligt tilbehør! Sys selv det er super lækkert!! Men jeg ved at nogle ikke kan lide kylling... tænker om man så skulle lave noget andet evt. ved siden af?

Hvad kunne det være??

Oksekød i karry - lavet af supertynde wokstrimler (okse eller kalv) som lynsteges og serveres i karrysauce med masser af grøntsager

Det er super lækkert!

Anmeld

22. oktober 2012

Chewy

MorDk skriver:

Ris-taffel

Hvad kunne det være??

Mmmm, det lyder lækkert

Jeg vil også sige som undercover35, at I kunne lave en version med oksekød. Det er lækkert og så er der lidt til alle

Rigtig god fest for lillemanden

Anmeld

22. oktober 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Ris-taffel

Hvad kunne det være??

Altså karry er jo et meget specifikt krydderi, og kan man så ikke lide dét kan man jo spise alt tilbehør i verden, men man får ikke noget af hovedretten.. Jeg ved godt man ikke kan tage hensyn til alle, men jeg foretrækker personligt der er lidt forskelligt så de fleste trods alt kan lide noget. Altså hvis det var mig der var gæst ville jeg få en meget dårlig fest, for jeg HADER karry

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

UnderCover35 skriver:

Oksekød i karry - lavet af supertynde wokstrimler (okse eller kalv) som lynsteges og serveres i karrysauce med masser af grøntsager

Det er super lækkert!

Oki lyder lækkert  Takker!

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Altså karry er jo et meget specifikt krydderi, og kan man så ikke lide dét kan man jo spise alt tilbehør i verden, men man får ikke noget af hovedretten.. Jeg ved godt man ikke kan tage hensyn til alle, men jeg foretrækker personligt der er lidt forskelligt så de fleste trods alt kan lide noget. Altså hvis det var mig der var gæst ville jeg få en meget dårlig fest, for jeg HADER karry

Øv altså troede liiige vi havde fundet en god løsning... men kan da godt se hvad du mener... Hmm... men hvis man så lavede noget kartoffelsalat og frikadeller fx. så vil der jo også være nogle der IKKE kan lide det? Hmm... hvad gør man så liiige? Sys det er svært at skulle finde noget som ALLE kan lide? Hjææælp!

Hvad skal vi dog severer til barnedåben??

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Chewy skriver:

Mmmm, det lyder lækkert

Jeg vil også sige som undercover35, at I kunne lave en version med oksekød. Det er lækkert og så er der lidt til alle

Rigtig god fest for lillemanden

Nu er det lillesøster der skal døbes... hihi men tak!

Vi holder dåb til februar ♥ Så er hun knap 5mdr.

Anmeld

22. oktober 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Øv altså troede liiige vi havde fundet en god løsning... men kan da godt se hvad du mener... Hmm... men hvis man så lavede noget kartoffelsalat og frikadeller fx. så vil der jo også være nogle der IKKE kan lide det? Hmm... hvad gør man så liiige? Sys det er svært at skulle finde noget som ALLE kan lide? Hjææælp!

Hvad skal vi dog severer til barnedåben??

Man kan jo godt lave som nogen nævnte i en anden tråd nogle lækre byg-selv højt belagt smørrebrød med nogle forskellige salater til og den slags. Jeg kan ikke hjælpe med vores menu, for vi fik betalt af svigerforældrene mad udefra, og der var alle mulige forskellige salater og kød, og kan godt se det ikke dur hvis det skal være i den lidt billigere retning Men jeg tror nemt man kan lave billige forskellige salater og noget sandwich/smørrebrød værk for eksempel

Anmeld

22. oktober 2012

simone_jacobsen

MorDk skriver:

Ris-taffel

Hvad kunne det være??

Har i prøvet at regne ud hvad der ca koster pr. mand? Vi har nemlig set at man kan få en kineser buffet med 22 retter og suppe til forret, for 98kr. pr. mand.

Men for at svare på dit spørgsmål ville jeg nok ikke lave en karry ret som nummer 2 ret. Måske noget gullash??

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

simone_jacobsen skriver:

Har i prøvet at regne ud hvad der ca koster pr. mand? Vi har nemlig set at man kan få en kineser buffet med 22 retter og suppe til forret, for 98kr. pr. mand.

Men for at svare på dit spørgsmål ville jeg nok ikke lave en karry ret som nummer 2 ret. Måske noget gullash??

Hmm tror vidst liiige vi skal i tænkeboks igen *suk*

Man kunne lave lidt forskelligt... tærter, salater, pastasalater mm? En slags Buffet? Vi skal ikke have 3 retters ... men Buffet helst... og så kaffe & kage senere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.