Vi har snakket om menuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Francisca

MorDk skriver:

Ris-taffel

Kylling i karry med alt muligt forskelligt tilbehør! Sys selv det er super lækkert!! Men jeg ved at nogle ikke kan lide kylling... tænker om man så skulle lave noget andet evt. ved siden af?

Hvad kunne det være??

Hvad med Brunch?

Det fik vi til min datters dåb og ALLE kunne lide det, de roste det meget

og bagefter fik vi dåbs kage. jeg var glad for vores valg da brunch er noge alle kan lide hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

JS<3

Til albertes barnedåb laver enten helstegt pattegris eller en tonsvis at smørebræd, der burde ALLE kunne være med (:

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Francisca skriver:

Hvad med Brunch?

Det fik vi til min datters dåb og ALLE kunne lide det, de roste det meget

og bagefter fik vi dåbs kage. jeg var glad for vores valg da brunch er noge alle kan lide hehe

Det har vi også snakket om!!

Lavede I det selv??

Anmeld

22. oktober 2012

Sofia24

MorDk skriver:

Hmm tror vidst liiige vi skal i tænkeboks igen *suk*

Man kunne lave lidt forskelligt... tærter, salater, pastasalater mm? En slags Buffet? Vi skal ikke have 3 retters ... men Buffet helst... og så kaffe & kage senere...

Hej

Synes selv det er super lækkert og nemt at forberede det meste til en buffet med flere forskellige retter - både lune og kolde.

Frikadeller og kartoffelsalat
En lækker hjemmelavet lasagne med brød til
Lakse-pasta-salat
En skål blandet salat
Krydrede kyllingespyd

Meget af det kan forberedes dagene op til, ja noget af det kan jo laves uger før og fryses ned indtil dåben

Anmeld

22. oktober 2012

bøllen

Jeg ville syntes det er lækkert, men elsker også karry  Men kan godt se man med 1 ret ikke kan ramme alles smag.

til vores dåb, lavede vi tá selv bord med forskelligt lunt frikadeller, stegte fiskefile, leverpostej med champignon og bacon, lune tærter. Kaffe og kaffe til dessert 

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Sofia24 skriver:

Hej

Synes selv det er super lækkert og nemt at forberede det meste til en buffet med flere forskellige retter - både lune og kolde.

Frikadeller og kartoffelsalat
En lækker hjemmelavet lasagne med brød til
Lakse-pasta-salat
En skål blandet salat
Krydrede kyllingespyd

Meget af det kan forberedes dagene op til, ja noget af det kan jo laves uger før og fryses ned indtil dåben

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

bøllen skriver:

Jeg ville syntes det er lækkert, men elsker også karry  Men kan godt se man med 1 ret ikke kan ramme alles smag.

til vores dåb, lavede vi tá selv bord med forskelligt lunt frikadeller, stegte fiskefile, leverpostej med champignon og bacon, lune tærter. Kaffe og kaffe til dessert 

Det tror jeg også det ender med...

TAK for jeres input ♥

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Ris-taffel

Kylling i karry med alt muligt forskelligt tilbehør! Sys selv det er super lækkert!! Men jeg ved at nogle ikke kan lide kylling... tænker om man så skulle lave noget andet evt. ved siden af?

Hvad kunne det være??

Jeg ville personligt synes det var lækkert, men ja karry er jo noget man enten kan lide eller ej tror jeg

Jeg har været til et par barnedåbe, hvor der blev serveret oste/pølsebord og det var super lækkert! Jeg er heller ikke meget for tre retters, det bliver alt for formelt til min smag!

Har også været til brunch et par gange og det har også været super lækkert, men det kommer selvfølgelig an på hvornår på dagen kirken er

Alternativt er en buffet med nemme retter der kan fryses, så de kan laves i god tid også relativt nemt...

Skal l have hjælp i køkkenet eller sørger l for det hele selv?

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Jeg ville personligt synes det var lækkert, men ja karry er jo noget man enten kan lide eller ej tror jeg

Jeg har været til et par barnedåbe, hvor der blev serveret oste/pølsebord og det var super lækkert! Jeg er heller ikke meget for tre retters, det bliver alt for formelt til min smag!

Har også været til brunch et par gange og det har også været super lækkert, men det kommer selvfølgelig an på hvornår på dagen kirken er

Alternativt er en buffet med nemme retter der kan fryses, så de kan laves i god tid også relativt nemt...

Skal l have hjælp i køkkenet eller sørger l for det hele selv?

Vi ville lave det selv men med familiens hjælp...

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Vi ville lave det selv men med familiens hjælp...

Det er dejligt med en god familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.