Usundt at amme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Cris

monstar99 skriver:

Ville gerne stoppe men ikke pga af det skulle være sundt, men fordi jeg ikke bryder mig særligt meget om at amme.

Men Mikkel vil ikke tage flasken

Hvilket er mega trælst, efter som han heller ikke sover igennem om natten, og en gang vælling inden natten ville gøre godt.

Men har prøvet i over 1mdr med at give ham flasken flere gange om dagen men ak nej.

Mikkel er 5mdr.

Men ved heller ikke om erstaning er bedre, der jo også flydt med alt muligt.

Men det ville jo gøre at han ikke skulle have jern tilskud hvis han gad drikke/spise det

Det er ikke altid de sover igennem bare fordi de tager flasken i stedet for at amme. For nogle børn tager det langt tid indtil deres søvn regulere sig, og med andre sker der, når de bliver 3 (yeps, jeg var tre, da jeg sov i gennem, min mor har prøvet at give mig mælk som lille inden jeg gik i seng, men niksen, hun har prøvet med grød, med slet ingenting, med alt muligt. Det endte at jeg mellem 2 og 3 år vågnede jeg mindst en gang og har bedt om kartofler eller kiks eller det hvad det nu var  Jeg var tre, da jeg sov igennem og min mor skulle vække mig, for hun troede, at jeg var syg!!!! Bagefter har jeg faktisk sovet mere en gennemsnittet, også som voksne!!!!) Og det er meget svært at de sover igennem, når de kun er 5 måneder... Så du kan ikke regne med at flasken, vælling eller grød er løsning til det hele. Min søn også er ikke så god til at sove igennem  Men sådan er det bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Cris

monstar99 skriver:

Ville gerne stoppe men ikke pga af det skulle være sundt, men fordi jeg ikke bryder mig særligt meget om at amme.

Men Mikkel vil ikke tage flasken

Hvilket er mega trælst, efter som han heller ikke sover igennem om natten, og en gang vælling inden natten ville gøre godt.

Men har prøvet i over 1mdr med at give ham flasken flere gange om dagen men ak nej.

Mikkel er 5mdr.

Men ved heller ikke om erstaning er bedre, der jo også flydt med alt muligt.

Men det ville jo gøre at han ikke skulle have jern tilskud hvis han gad drikke/spise det

Forrasten, har du prøvet med den slags sutter/flasker?

http://www.babybornfree.dk/shopexd.asp?id=215

Jeg tror, at de har flere forskellige hos Babysam. De var en hit hos os. Han ville ikke drikke vand og så har jeg købt de der bornfree flasker og voilà!!! Så kunne han tage vand, mælk eller alt, hvad jeg puttede i. Bagefter har jeg også købt træningskopper og de virkede rigtigt godt med os. Der kom af sig selv, at han kunne drikke af en kop, stille og rollig har han akcepteret koppen, jeg tror han var ca 11 måneder.

Anmeld

29. maj 2009

monstar99

Cris skriver:

Forrasten, har du prøvet med den slags sutter/flasker?

http://www.babybornfree.dk/shopexd.asp?id=215

Jeg tror, at de har flere forskellige hos Babysam. De var en hit hos os. Han ville ikke drikke vand og så har jeg købt de der bornfree flasker og voilà!!! Så kunne han tage vand, mælk eller alt, hvad jeg puttede i. Bagefter har jeg også købt træningskopper og de virkede rigtigt godt med os. Der kom af sig selv, at han kunne drikke af en kop, stille og rollig har han akcepteret koppen, jeg tror han var ca 11 måneder.

har købt en del forskellige falsker og synes ikke jeg vil offere mere på noget som måske ikke dur.

Han vil gerne drikke vand fra glas, lam flaske og tude kop.

Men ikke vællig eller modermælkers.

Anmeld

29. maj 2009

little-star

den hopper jeg altså ikke på. modermælk er det mest naturlige man ka give sit barn - den eneste grund jeg kan se til at det skulle give kræft er da fordi vi selv fylder os med alle mulige dårlige stoffer gennem mad og cremer og div parfumer osv og hvis det så ka blive overført til barnet via modermælken ka det måske give kræft - det er da den eneste logisk grund jeg kan se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.