monstar99 skriver:
Ville gerne stoppe men ikke pga af det skulle være sundt, men fordi jeg ikke bryder mig særligt meget om at amme.
Men Mikkel vil ikke tage flasken 
Hvilket er mega trælst, efter som han heller ikke sover igennem om natten, og en gang vælling inden natten ville gøre godt.
Men har prøvet i over 1mdr med at give ham flasken flere gange om dagen men ak nej.
Mikkel er 5mdr.
Men ved heller ikke om erstaning er bedre, der jo også flydt med alt muligt.
Men det ville jo gøre at han ikke skulle have jern tilskud hvis han gad drikke/spise det 
Det er ikke altid de sover igennem bare fordi de tager flasken i stedet for at amme. For nogle børn tager det langt tid indtil deres søvn regulere sig, og med andre sker der, når de bliver 3 (yeps, jeg var tre, da jeg sov i gennem, min mor har prøvet at give mig mælk som lille inden jeg gik i seng, men niksen, hun har prøvet med grød, med slet ingenting, med alt muligt. Det endte at jeg mellem 2 og 3 år vågnede jeg mindst en gang og har bedt om kartofler eller kiks eller det hvad det nu var

Jeg var tre, da jeg sov igennem og min mor skulle vække mig, for hun troede, at jeg var syg!!!! Bagefter har jeg faktisk sovet mere en gennemsnittet, også som voksne!!!!) Og det er meget svært at de sover igennem, når de kun er 5 måneder... Så du kan ikke regne med at flasken, vælling eller grød er løsning til det hele. Min søn også er ikke så god til at sove igennem

Men sådan er det bare.
Anmeld