børnepenge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

SukkerDronning

Ayasmor skriver:

Hvis bare man søger før d. 1 i den mdr. BFY falder, så har man søgt i det foregående kvartal, hvilket berettiger til udbetaling d. 20 i den pågældende mdr. Altså er TS berettiget til udbetaling nu, idet hun har søgt for d. 1 Håber ikke jeg forklarer det alt for kringlet Det samme gælder hos gravide, at de skal have født inden d. 1 i den mdr. hvor BFY udbetales. Eks. mig, jeg fødte d. 20. dec. hvilket berettigede mig til første udbetaling i januar og ikke først i april

Okay så forstår jeg. Jeg var bare i tvivl om hvorvidt det var forud eller bagudbetalt. Men så er det forudbetalt. ÆV! For så er jeg da blevet snydt, for en omgang ekstra ydelser

Men det er da dejligt for TS, for så kommer de jo nok hvis hun gør dem opmærksom på dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

SukkerDronning

charlottekri skriver:

der står inde på hjemmesiden at det er forudbetalt...

Ja, det kan jeg forstå.. Har du ringet og talt med dem? For hvis du er berettiget, så kommer de jo også

Anmeld

22. oktober 2012

Ayasmor

SukkerDronning skriver:

Okay så forstår jeg. Jeg var bare i tvivl om hvorvidt det var forud eller bagudbetalt. Men så er det forudbetalt. ÆV! For så er jeg da blevet snydt, for en omgang ekstra ydelser

Men det er da dejligt for TS, for så kommer de jo nok hvis hun gør dem opmærksom på dette

Øv, det er da ikke så fedt at du er blevet snydt for en ydelse. Gad vide om du så får den i den anden ende i stedet for

Anmeld

22. oktober 2012

charlottekri

SukkerDronning skriver:

Ja, det kan jeg forstå.. Har du ringet og talt med dem? For hvis du er berettiget, så kommer de jo også

Ja, jeg ringede og snakkede med dem i dag, og de fandt ud af at de slet ikke havde behandlet min sag ved kommunen, men det har de fået styr på, så pengene kommer på fredag

Anmeld

22. oktober 2012

Kofoed.

charlottekri skriver:

Ja, jeg ringede og snakkede med dem i dag, og de fandt ud af at de slet ikke havde behandlet min sag ved kommunen, men det har de fået styr på, så pengene kommer på fredag

Sp tror jeg lige jeg vil ringe i morgen, for jeg står i samme situation.

Anmeld

22. oktober 2012

charlottekri

Kofoed. skriver:

Sp tror jeg lige jeg vil ringe i morgen, for jeg står i samme situation.

det synes jeg at du skal gøre

hende jeg snakkede med, kunne se at alt var i orden; at jeg bor alene på adressen (før 1. oktober) og så fandt de min ansøgning nede på kommunen (ubehandlet)

derfor bevilgede hun det med det samme, så pengene kom fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.