Erfaringer med LLO?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Bebsen skriver:

Tusind tak for svar
Øv bøv, mit naive jeg troede faktisk at når LLO var inde over, så var man sikret!
Jeg håber jeg kan nøjes med LLO, netop da mine midler er begrænsede, men ellers har jeg en dygtig, og dyr, advokat i baghånden.

Kh Ida.

Jeg tror kun at man kan få ordentligt hjælp hvis man har alle beviser på skrift eller på lyd. Ellers så er det påstand mod påstand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

B&J

Bebsen skriver:

Øv altså! Jeg er vist lidt naiv når jeg tror LLO er 'Gud'....
Jeg har også en del billeder + dokumentation, men nu blir jeg da i tvivl om de overhovedet hjælper mig...

Tak for svar

Kh Ida.

jeg havde kun hørt godt om LLO men desværre ikke her... men håber da de kan hjælpe dig

Anmeld

21. oktober 2012

Bebsen

Gardenia skriver:

De hjalp os helt vildt..Nu flytter vi så fordi vi ikke gider bo i en lejlighed hvor det regner ind 3 steder og diverse andre mangler, men da vi havde brug for dem var de der når vi havde spørgsmål, de kørte huslejenævnssagen (som det lyder til du også ender i), de gav os bare det overskud der skulle til, de ordnede udlejer og vi passede vores liv..

Jeg synes du skulle få meldt dig ind, huslejestigninger skal ske med visse varsler, med visse beviser og på visse tidspunkter. Din situation ser noget rodet ud, det kan de hjælpe dig med

Tusind tak ! Jeg har lige betalt for medlemskab og bedt dem om at kontakte mig når indmeldelsen er gået igennem.
Jeg håber virkelig de kan hjælpe mig, os med at bringe lidt hoved og hale i det hele, for det er sku hårdt, og bliver endnu mere hårdt! Frygter allerede nu hvordan det kommer til at udfolde sig

Kh Ida.

Anmeld

21. oktober 2012

MortilElias2010

Bebsen skriver:

Hej alle - og god lørdag ;-)

Jeg har netop fået indmeldt mig i LLO, jeg har stort set siden vi flyttede ind haft problemer med mine udlejere, som desværre også er naboer :-(
Igår fik jeg så en mail om at min husleje stiger med knap 700kr fordi elforbruget er steget ( jeg betaler pt 6500 i ren husleje og 2000 i el, vand og varme (pillebrændeovn) ) fra D 1.12.12....
Jeg kan godt forstå at deres elregning er steget, i halvanden måned i marts/april i år, mens der stadig var frost udenfor, havde jeg ingen brænde, dvs jeg opvarmede mine 144kvm med el! De leverede selv radiatorerne og blæseren, og de kørte næsten i døgndrift!
I forbindelse med at jeg ingen brænde fik tilbageholdte jeg min sidste indskudsbetaling, 7000kr, hvilket resulterede i at de gik til deres advokat. De havde så nok ikke regnet med at jeg også gik til min, så da jeg reagerede ved et lignende advokat svar, flippede de fuldstændig ud! Jeg har en lyd optagelse hvor min udlejer truer med at smadre mine vinduer for at komme ind og smide mig ud i hoved og røv!
Jeg endte med at betale for at stoppe problemerne, jeg er alene med en søn på 2år, og magtede ikke kampen, eller at han skulle trækkes igennem mere end højest nødvendigt...

Jeg har desuden flere gange oplevet at 'nogen' har været i mit hjem mens jeg ikke har været hjemme, senest i torsdags, er SÅ træt af at jeg ikke havde fået sat videocam'et op!

Nu stiger huslejen så og jeg er sku træt af at blive pisset på - kunne jeg flytte ASAP gjorde jeg det, men jeg er alene og førtidspensionist, jeg har ikke til et nyt indskud, og kan umiddelbart ikke skaffe et, jeg har en gældssanering jeg har færdig betalt næste sommer, men indtil da må jeg ikke stifte gæld.

Puh en lang smøre! Jeg ville egentligt bare høre om nogen har gode/dårlige erfaringer med hjælp fra LLO?

Kh Ida.

Vi har også haft vores med vores tidligere udlejer og har endelig fået afleveret nøglerne til lejeboligen i fredags  Vi har kun haft gode erfaringer med LLO - og særligt godt var det at vi havde en skrap skarp dame med i fredags som kunne mane enhver indskydelse vores tidligere udlejer havde på hjertet! Vi har en god sag og vi regner med på et tidspunkt at få hele vores indskud tilbage - han truede selvf med en advokat, men han har ingen sag så det vil bare blive dyrere for ham, samt vi aldrig fik nogen lejekontrakt så alt hviler på ham! Kan du dokumentere det hele fra begyndelsen med papirer, underskrifter, lydoptagelser og fotografier så er det den bedste hjælp du kan få! Vi kan kun sige hurra for vores LLO med afdeling i Horsens! Så godt du er med i LLO! 

Anmeld

21. oktober 2012

Bebsen

MortilElias2010 skriver:

Vi har også haft vores med vores tidligere udlejer og har endelig fået afleveret nøglerne til lejeboligen i fredags  Vi har kun haft gode erfaringer med LLO - og særligt godt var det at vi havde en skrap skarp dame med i fredags som kunne mane enhver indskydelse vores tidligere udlejer havde på hjertet! Vi har en god sag og vi regner med på et tidspunkt at få hele vores indskud tilbage - han truede selvf med en advokat, men han har ingen sag så det vil bare blive dyrere for ham, samt vi aldrig fik nogen lejekontrakt så alt hviler på ham! Kan du dokumentere det hele fra begyndelsen med papirer, underskrifter, lydoptagelser og fotografier så er det den bedste hjælp du kan få! Vi kan kun sige hurra for vores LLO med afdeling i Horsens! Så godt du er med i LLO! 

Åh tak for svar Jeg håber godt nok også at få mit indskud tilbage, men mest af alt at få min søn og jeg roligt ud herfra!

Er glad for at høre I har haft en postiv oplevelse, og håber i vinder!!

Kh Ida.

Anmeld

21. oktober 2012

MortilElias2010

Bebsen skriver:

Åh tak for svar Jeg håber godt nok også at få mit indskud tilbage, men mest af alt at få min søn og jeg roligt ud herfra!

Er glad for at høre I har haft en postiv oplevelse, og håber i vinder!!

Kh Ida.

Det gør vi! Der er ingen tvivl. Og hende fra LLO vi havde med står for vores sag og hun sagde samme dag at den er kørt hjem og det kun er en advokat der har penge i sigte der ville føre den sag og hvis han var en retskaffen en ville han sige til vores udlejer at han skulle stikke piben op hvor solen aldrig skinner 

Anmeld

21. oktober 2012

Bebsen

MortilElias2010 skriver:

Det gør vi! Der er ingen tvivl. Og hende fra LLO vi havde med står for vores sag og hun sagde samme dag at den er kørt hjem og det kun er en advokat der har penge i sigte der ville føre den sag og hvis han var en retskaffen en ville han sige til vores udlejer at han skulle stikke piben op hvor solen aldrig skinner 

Mine udlejere er nogle virkelig bigtime fuskere, den slags der bare starter et nyt firma når det andet går konkurs - han har firma, x antal, i hendes navn, han er vist dømt til ikke at må føre virksomhed.
De er, ja dårlige mennesker... Ville ønske jeg ku lægge lydoptagelsen herind, så ville I vide præcis 'hvor skabet står'...
Og de er mine naboer

Anmeld

21. oktober 2012

sulo

Bebsen skriver:

Jeg har desuden flere gange oplevet at 'nogen' har været i mit hjem mens jeg ikke har været hjemme, senest i torsdags, er SÅ træt af at jeg ikke havde fået sat videocam'et op!

De må ikke og jeg gentager IKKE låse sig ind i din lejelighed når du ikke er hjemme, uden en helt klar aftale, det er bundhamrende ulovligt.

Husk lige at sige det med stort når du får snakket med LLO.

Anmeld

21. oktober 2012

Bebsen

sulo skriver:

De må ikke og jeg gentager IKKE låse sig ind i din lejelighed når du ikke er hjemme, uden en helt klar aftale, det er bundhamrende ulovligt.

Husk lige at sige det med stort når du får snakket med LLO.

Men hvad skal jeg gøre? Ud over at sige det til LLO? Og prøve at optage når jeg forlader mit hjem?
Jeg havde over en længere periode sat tape udenpå min dør, så hvis den blev åbnet ville tapen være lukket i klem i døren, istedet for at sidden udenpå dør og karm.
2 gange på en måned havde her været nogen!

Senest, i torsdags, var mit tv kort i min tv boks blevet vendt om (så det ikke duede) mens jeg ikke havde været hjemme!!

Kh Ida.

Anmeld

21. oktober 2012

Camilla <3

Jeg har desværre ikke nogen erfaringer med LLO. 

Men vi fik at vide, dengang vi flyttede fra vores kollegielejlighed, at vi kunne sende en klage til kommunen.  

Og nej, de må ikke bare gå ind i din lejlighed. 

Jeg krydser fingre for dig, og at du vinder sagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.