Hej alle - og god lørdag ;-)
Jeg har netop fået indmeldt mig i LLO, jeg har stort set siden vi flyttede ind haft problemer med mine udlejere, som desværre også er naboer :-(
Igår fik jeg så en mail om at min husleje stiger med knap 700kr fordi elforbruget er steget ( jeg betaler pt 6500 i ren husleje og 2000 i el, vand og varme (pillebrændeovn) ) fra D 1.12.12....
Jeg kan godt forstå at deres elregning er steget, i halvanden måned i marts/april i år, mens der stadig var frost udenfor, havde jeg ingen brænde, dvs jeg opvarmede mine 144kvm med el! De leverede selv radiatorerne og blæseren, og de kørte næsten i døgndrift!
I forbindelse med at jeg ingen brænde fik tilbageholdte jeg min sidste indskudsbetaling, 7000kr, hvilket resulterede i at de gik til deres advokat. De havde så nok ikke regnet med at jeg også gik til min, så da jeg reagerede ved et lignende advokat svar, flippede de fuldstændig ud! Jeg har en lyd optagelse hvor min udlejer truer med at smadre mine vinduer for at komme ind og smide mig ud i hoved og røv!
Jeg endte med at betale for at stoppe problemerne, jeg er alene med en søn på 2år, og magtede ikke kampen, eller at han skulle trækkes igennem mere end højest nødvendigt...
Jeg har desuden flere gange oplevet at 'nogen' har været i mit hjem mens jeg ikke har været hjemme, senest i torsdags, er SÅ træt af at jeg ikke havde fået sat videocam'et op!
Nu stiger huslejen så og jeg er sku træt af at blive pisset på - kunne jeg flytte ASAP gjorde jeg det, men jeg er alene og førtidspensionist, jeg har ikke til et nyt indskud, og kan umiddelbart ikke skaffe et, jeg har en gældssanering jeg har færdig betalt næste sommer, men indtil da må jeg ikke stifte gæld.
Puh en lang smøre! Jeg ville egentligt bare høre om nogen har gode/dårlige erfaringer med hjælp fra LLO?
Kh Ida.
Anmeld