Anbefal en højstol! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

MortilElias2010

Trip trap har vi herhjemme og kan anbefales! Du kan købe brugt på dba.dk - så flere til "kun" 600kr. Og endda mindre også. Det er værd at kigge på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er rigtig glad for min fra Ikea da vi også tog pladen med som man sætter foran så der er plads til de selv kan sidde med maden...

har lige fået en Triptrap som vi også er glade for allerede

Anmeld

21. oktober 2012

Tullepoder

Vi har også trip trap til vores unger. Men da vi skulle have en denne her gang købte vi den brugt, for at få den med træ bøjle. Synes den nye plastik de har lavet er træls. Bare min mening ;-) plus der jo så også er en del at spare. Hehe

Anmeld

21. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Trip trap der hjemme, ikeas højstol med bordplade til på farten og når de bliver lidt større, en handysiet. Det er det vi har! Vh stine

Anmeld

21. oktober 2012

LilleLene

LouiseBP skriver:

Hej alle

Laura er nu ved at være så gammel, at jeg nu godt kan begynde at tænke på, hvilken højstol, jeg skal købe

MEN der er såå mange at vælge imellem.

Så piger, hjælp mig Hvilken stol har I/havde I? Og vil I anbefale den? Eller hvilke stole har I hørt gode/dårlige ting om?

Vi har fået en brugt tripp trapp

Og det var også sådan én jeg ville have, for kan huske da jeg var bette skændtes mig og mine søskende altid om hvem der skulle sidde på den, så den kan bruges i mange år... Tror først vi kom af med den da jeg var 8, der blev den givet væk til min mors kollega, som så blev lånt ud til hendes søn, Hehe og nu har min mor fået den tilbage igen så den kan holde i mange år.... + jeg mener faktisk at mine forældre fik den brug til min søster, som er 24 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.