Anbefal en højstol! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

L&V

LouiseBP skriver:

Den er på tilbud til 1400 eller deromkring Og så er der lidt ekstra med til den Tror ski det bliver den

Er sikker på du ik vil fortryde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Lauras mor

maryjane skriver:

Vi er glade for vores trip trap, vi ønskede os penge til den til barnedåben, for ja den er ret dyr også hvis man skal have alt muligt tilbehør med

Årh, det tænkte jeg slet ikke på til vores barnedåb Kunne ellers have været rart

Anmeld

20. oktober 2012

betina23

LouiseBP skriver:

Tror ski det bliver en den!

Rigtig go ide de kan os bruge den i mange år og når de er større kan de selv gå op og sætte sig sys den er fed

Anmeld

20. oktober 2012

k&k&k&k

LouiseBP skriver:

Hej alle

Laura er nu ved at være så gammel, at jeg nu godt kan begynde at tænke på, hvilken højstol, jeg skal købe

MEN der er såå mange at vælge imellem.

Så piger, hjælp mig Hvilken stol har I/havde I? Og vil I anbefale den? Eller hvilke stole har I hørt gode/dårlige ting om?

Vi har den fra IKEA - hvis man ikke går op i pris og navn er den rigtig god.

Mine svigerforældre købte i sin tid en til min nevø - han bliver 6 til december og derudover har hans lillebror også sat i den - og nu min datter og den virker endnu

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

20. oktober 2012

FruHolm <3

LouiseBP skriver:

Hej alle

Laura er nu ved at være så gammel, at jeg nu godt kan begynde at tænke på, hvilken højstol, jeg skal købe

Så piger, hjælp mig Hvilken stol har I/havde I? Og vil I anbefale den? Eller hvilke stole har I hørt gode/dårlige ting om?

Helt klart trip trap

vi er så glade for vores

Anmeld

20. oktober 2012

Kvist

LouiseBP skriver:

Hej alle

Vi har Leander stolen, den er vi super glade for.. Grunden til det blev den og ikke Trip Trap er fordi jeg sys Leander er noget kønnere og kigge på

Anmeld

20. oktober 2012

Heidi72

Helt sikkert Trip Trap stolen. Vi har selv haft den til begge vores, og så vidt jeg husker er det også den som hver gang tester bedst i forhold til sikkerhed.

Den er ikke helt billigt, det er rigtigt. Men prøv at se på Gul & Gratis eller den Blå Avis, - der er mange brugte men pæne til salg. Jeg har desværre lige solgt den ene af vores, og vi er ikke helt færdige med nr. 2..  Ellers kunne jeg have tilbudt dig at købe den.

Anmeld

20. oktober 2012

Nemesis

Trip trap! Min den ældste brugte sin til han var 12 år...og så passede det med at Lillebor overtog den 6 mdr. senere. Så den ældste trip trap vi har er altså knap 18 år gammel.

Så har Sara naturligvis sin egen også og selv mormor og morfar har en trip trap.

Den er utrolig holdbar og vokser med barnet og de kan ikke sidde og hænge når de bliver større.

Når den er slidt og kedelig..ja så sliber man den og lakerer den eller maler den.

:-) Sisse

Anmeld

20. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

LouiseBP skriver:

Hej alle

Trip trap'en er vildt lækker... Den fåes også i billigere udgave, så hedder den bare baby dan (denne ville jeg have haft, hvis ikk jeg fik en trip trap)

Ellers har jeg haft en ikea højstol (den man kan få i hvid, blå og rød), super lækker til når man er på farten, men også til fin brug hjemme. Nu står den ude, så den bruges ved have bordet

Anmeld

20. oktober 2012

Lauras mor

Tusind tak for jeres svar

Jeg er gået på jagt efter tripp trapp højstolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.