Anbefal en højstol! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Lauras mor

Hej alle

Laura er nu ved at være så gammel, at jeg nu godt kan begynde at tænke på, hvilken højstol, jeg skal købe

MEN der er såå mange at vælge imellem.

Så piger, hjælp mig Hvilken stol har I/havde I? Og vil I anbefale den? Eller hvilke stole har I hørt gode/dårlige ting om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Faith

Vi er glade for Leander stolen. Men Trip Trap er osse super god synes jeg.

Anmeld

20. oktober 2012

L&V

LouiseBP skriver:

Hej alle

Laura er nu ved at være så gammel, at jeg nu godt kan begynde at tænke på, hvilken højstol, jeg skal købe

Så piger, hjælp mig Hvilken stol har I/havde I? Og vil I anbefale den? Eller hvilke stole har I hørt gode/dårlige ting om?

Vi har en trip trap.. Syntes den er fantastisk.. Vi havde baby seat til den så hun ku bruge den fra fødslen og indtil hun bliver tja stor Også er den os pæn

Anmeld

20. oktober 2012

Lauras mor

Faith skriver:

Vi er glade for Leander stolen. Men Trip Trap er osse super god synes jeg.

Det er os dem, jeg har været ved at kigge på De er bare ikke helt billige

Anmeld

20. oktober 2012

Lauras mor

Månsson skriver:

Vi har en trip trap.. Syntes den er fantastisk.. Vi havde baby seat til den så hun ku bruge den fra fødslen og indtil hun bliver tja stor Også er den os pæn

Den har jeg også været ved at kigge på Den er bare ikke helt billig Men hun kan jo også bruge den i laaang tid

Anmeld

20. oktober 2012

betina23

LouiseBP skriver:

Hej alle

100% trip trap der går man aldrig galt i byen kender mange der har den.. og de er ligeså glade for den

Anmeld

20. oktober 2012

L&V

LouiseBP skriver:

Den har jeg også været ved at kigge på Den er bare ikke helt billig Men hun kan jo også bruge den i laaang tid

Er den ik stadig på tilbud i babysam til 999,-?? Det er os det og hvis man deler pengene ud over alle de år den kan bruges så er det jo givet godt ud Ellers kan den jo købes brugt

Anmeld

20. oktober 2012

maryjane

Vi er glade for vores trip trap, vi ønskede os penge til den til barnedåben, for ja den er ret dyr også hvis man skal have alt muligt tilbehør med

Anmeld

20. oktober 2012

Lauras mor

betina23 skriver:

100% trip trap der går man aldrig galt i byen kender mange der har den.. og de er ligeså glade for den

Tror ski det bliver en den!

Anmeld

20. oktober 2012

Lauras mor

Månsson skriver:

Er den ik stadig på tilbud i babysam til 999,-?? Det er os det og hvis man deler pengene ud over alle de år den kan bruges så er det jo givet godt ud Ellers kan den jo købes brugt

Den er på tilbud til 1400 eller deromkring Og så er der lidt ekstra med til den Tror ski det bliver den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.