Navne-forelsket :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Pimme

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Tror det bliver en sej kamp! Heldigvis giver jeg ikke sådan op

Er han så stædig? Så må du igang med en seriøs fedtning  Vi har fundet de første 3 par pigenavne, så får vi en 4. så bliver det en alberte.. Det er så sødt og noget der er associeret med Bamse kan ikke være helt skidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

FrkRaarup

Miss Kat skriver:

Du må ikke misforstå mig, jeg synes skam begge navne er super søde og klikker fint sammen, men jeg har bare set de navne brugt rigtigt meget herinde. Det er der jo heller ikke noget i vejen med.

Misforstår skam hellere ikke ;D Var bare ikke klar over at de var populære..

Men ja, op i røven med det ;D Så længe mor og far er enig ( ), det klinger og vi er forelsket i navnet/navnene..

Anmeld

19. oktober 2012

Miss Kat

FrkRaarup skriver:

Misforstår skam hellere ikke ;D Var bare ikke klar over at de var populære..

Men ja, op i røven med det ;D Så længe mor og far er enig ( ), det klinger og vi er forelsket i navnet/navnene..

Lige præcis! 

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

Pimme skriver:

Er han så stædig? Så må du igang med en seriøs fedtning  Vi har fundet de første 3 par pigenavne, så får vi en 4. så bliver det en alberte.. Det er så sødt og noget der er associeret med Bamse kan ikke være helt skidt 

Haha

Vi er begge forfærdtlige stædige og giver ikke op hvis det er noget vi 'brænder' for ;D Det bliver spændende :p

Jamen det er simpelthen smukt ;D

Anmeld

19. oktober 2012

Lotus86

Kan rigtig godt lide begge navne, og synes egentlig også de klinger meget godt, dog forbinder jeg Lucca med et drengenavn, da vores nabo's søn hedder det, det staves dog Luca.

Anmeld

19. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

My name is lucca, i live ón the 2 floor. I live next door to you, guies you'v never seen mé befor?? If you hear something late at night, som kind of troubbel, some kind of fight osv osv. Kommer helt til at tænke på den sang, hver gang jeg høre det navn. Ka godt li det!!

Og Alberte ka jeg jo ik andet end at elske, da min engen datter hedder det!! Vh stine

Anmeld

19. oktober 2012

k&k&k&k

FrkRaarup skriver:

Heeey tøser

Sidder og stener facebook og ser en kædebesked hvor man skal skrive sit navn i bunden, og sende videre.

Faldt over navnet Alberte.. Og pling, jeg er ramt

Lucca Alberte/ Lukka Alberte

Jeg er ikke i tvivl. Jeg er solgt - skal 'blot' overtale manden!!

HVad syns I ? Ved godt at det ikke er noget I afgøre, men altid rart med andres meninger ;D Spam mig med kommentarer d' damer.

Jeg er vild med det navn - Så smukt.

Men ville stave det : Lucca Alberte

Anmeld

19. oktober 2012

Lauras mor

FrkRaarup skriver:

Heeey tøser

Sidder og stener facebook og ser en kædebesked hvor man skal skrive sit navn i bunden, og sende videre.

HVad syns I ? Ved godt at det ikke er noget I afgøre, men altid rart med andres meninger ;D Spam mig med kommentarer d' damer.

Min bror vej hedder Luca, så det ville, for mig, være mere et drengenavn end pigenavn

Alberte er dog rigtig sødt

Anmeld

20. oktober 2012

Fenja09

FrkRaarup skriver:

Heeey tøser

Vores datter hedder Alberte og synes selvfølgelig at det er et super flot navn  men kan ikke lige finde ud af om jeg kan lide navnet Lucca.

/Fenja

Anmeld

20. oktober 2012

FrkRaarup

k&k&k skriver:

Jeg er vild med det navn - Så smukt.

Men ville stave det : Lucca Alberte

Niiiiiiice ;D Taaaark :p

I min verden staves det også Lucca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.