Navne-forelsket :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.586 visninger
48 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2012

FrkRaarup

Heeey tøser

Sidder og stener facebook og ser en kædebesked hvor man skal skrive sit navn i bunden, og sende videre.

Faldt over navnet Alberte.. Og pling, jeg er ramt

Lucca Alberte/ Lukka Alberte

Jeg er ikke i tvivl. Jeg er solgt - skal 'blot' overtale manden!!

HVad syns I ? Ved godt at det ikke er noget I afgøre, men altid rart med andres meninger ;D Spam mig med kommentarer d' damer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

jydeinden

FrkRaarup skriver:

Heeey tøser

Sidder og stener facebook og ser en kædebesked hvor man skal skrive sit navn i bunden, og sende videre.

HVad syns I ? Ved godt at det ikke er noget I afgøre, men altid rart med andres meninger ;D Spam mig med kommentarer d' damer.

synes i mine øjne at lucca er et navn jeg ville give til en hund, men alberte er somend sødt nok men er ikke meget for det der med to navne udover efternavn

Anmeld

19. oktober 2012

Pimme

FrkRaarup skriver:

Heeey tøser

Jeg er også forelsket i det navn, Lucca er jeg personligt ikke til, men det er heldigvis op til jer. Så held og lykke med overtalelse af manden

Anmeld

19. oktober 2012

Miss Kat

Jeg synes, begge navne er søde, men også meget populære for tiden.

Anmeld

19. oktober 2012

Den lykkelige

Kan godt lide Alberte.. men ikke lucca

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

Miss Kat skriver:

Jeg synes, begge navne er søde, men også meget populære for tiden.

Ville ellers finde noget der ikke var populært. Men ja, hvis ikke det klikker kan det være det samme

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

Pimme skriver:

Jeg er også forelsket i det navn, Lucca er jeg personligt ikke til, men det er heldigvis op til jer. Så held og lykke med overtalelse af manden

Mange mange tak

Tror det bliver en sej kamp! Heldigvis giver jeg ikke sådan op

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

jydeinden skriver:

synes i mine øjne at lucca er et navn jeg ville give til en hund, men alberte er somend sødt nok men er ikke meget for det der med to navne udover efternavn

Okay

Det er en kæmpe personling ting ;D

Ville bare lige hører :p

Anmeld

19. oktober 2012

Miss Kat

FrkRaarup skriver:

Ville ellers finde noget der ikke var populært. Men ja, hvis ikke det klikker kan det være det samme

Du må ikke misforstå mig, jeg synes skam begge navne er super søde og klikker fint sammen, men jeg har bare set de navne brugt rigtigt meget herinde. Det er der jo heller ikke noget i vejen med.

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

Den lykkelige skriver:

Kan godt lide Alberte.. men ikke lucca

Det er nok også specielt ?

Jeg ved det ikke. Da jeg gik i 6. klasse fik min klasselære en pige der kom til at hedde Lucca. Og siden der har jeg været forelsket i det!!

Men efter ENDELIG at være blevet gravid, er det ikke mega vigtigt længere.. Men det kunne da være sjovt at følge den til dørs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.