frygtede det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

<3Elias<3 skriver:

nej er de ikk;(

åh hvor er det træls.. nu tør jeg ik fortælle resten det! TÆNK hvis de også lod sig skuffe !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

åh hvor er det træls.. nu tør jeg ik fortælle resten det! TÆNK hvis de også lod sig skuffe !

har valgt og lukke ørenene

Anmeld

19. oktober 2012

baby012

Er den eneste grund uddannelse? For så er det jo bare med at få bevist at du kan få sådan en med to børn .. 

er du sammen med faren ?? 

For så har du i det mindste ham at støttte dig til.. Jeg lagde mine forældre på is da de ikke var tilfreds meD min og mandens beslutning.. Og det virkede, og fik dem til at forstå at det var mit liv, og ikke deres .. 

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

<3Elias<3 skriver:

har valgt og lukke ørenene

Du er altså også bare super sej 

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Er den eneste grund uddannelse? For så er det jo bare med at få bevist at du kan få sådan en med to børn .. 

er du sammen med faren ?? 

For så har du i det mindste ham at støttte dig til.. Jeg lagde mine forældre på is da de ikke var tilfreds meD min og mandens beslutning.. Og det virkede, og fik dem til at forstå at det var mit liv, og ikke deres .. 

tror jeg, eftersom det var det hun meddelte mig. Ja, ham er jeg sammen med. Hvordan lagde du dem på kold is? Lod dem være? jeg overvejer skrive hun ik skal komme ned i morgen men jeg lader min datter blive hjemme - for at få afstand til hende, og ikke mindst ønsker hun behøves passe mit barn - når hun prøver styrer mit liv, men er det sidste egoistisk??? prøver skam ik lade det gå ud over vores barn - men jeg ser ikke mening i det, når hun ik kan være glad for noget der er en del af os og vores datter... !

Anmeld

19. oktober 2012

Christina :-)

Baagøe skriver:

Du er altså også bare super sej 

hvordan ved du hvem jeg er

Anmeld

19. oktober 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

tror jeg, eftersom det var det hun meddelte mig. Ja, ham er jeg sammen med. Hvordan lagde du dem på kold is? Lod dem være? jeg overvejer skrive hun ik skal komme ned i morgen men jeg lader min datter blive hjemme - for at få afstand til hende, og ikke mindst ønsker hun behøves passe mit barn - når hun prøver styrer mit liv, men er det sidste egoistisk??? prøver skam ik lade det gå ud over vores barn - men jeg ser ikke mening i det, når hun ik kan være glad for noget der er en del af os og vores datter... !

Stort tillykke med bebsen :-D jeg synes det ville være en dårlig idé at lukke hende ude af din datters liv....... Det skal ikk gå udover hende hvis din mor er en god mormor...men ellers synes jeg du skal lade hende være og når hun er i nærheden så lad være at snakke om bebsen i maven!

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Stort tillykke med bebsen :-D jeg synes det ville være en dårlig idé at lukke hende ude af din datters liv....... Det skal ikk gå udover hende hvis din mor er en god mormor...men ellers synes jeg du skal lade hende være og når hun er i nærheden så lad være at snakke om bebsen i maven!

okey /': så går jeg mig en tur mens hun henter den lille i morgen... Kan simpelthen ikke klare det... gør mig rigtig ked, fordi hun ik engang spurgte ind til jordemoderen i dag

Anmeld

19. oktober 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

så har jeg i rigtig mange mange uger været skide bange for at fortælle mine forældre at jeg venter mit andet barn! netop, fordi de ikke var glade for beslutningen, men i dag forguder hende! Men, min søster havde blot, informeret mig om de godt vidste det men bare ventede på jeg sev sku fortælle nyheden. Jeg får hevet massere af luft ned i maven - sender min mor en sms, hvorpå teksten lyder på at jeg i dag var til jordemoder ovs - og derfor sku låne bilen!

jeg får senere en sms - hvor der kun står hvad tid hun henter min datter i morgen. Min anden sms undlod hun, da min søster skrev hun læste den, og lagde mobilen !! Jeg er sur og meget ked ! har aller aller mest lyst til at græde !!! fordi, det åbenbart ik passer hende at vi venter endnu et barn - eller hun synes det synd for den store.. Total respektøst.. nu tør jeg ik fortælle resten af familien det ! jeg skrev en sms om hun gad svare på på min nyhed....

: ps. min mor skrev lige: jeg ved ikke hvad jeg skal svare. I må hellere selv vudere det. Jeg havde jo håbet du ville satse på dit nuværende barns udvikling og min egen eventuelle muligheder for for udd, eller job

virkelig bange for at blive skuffet.. hilsen en 21 årig mor, som har en datter på 15 mdr, og er 15 uger henne!

Undskyld mig, men hvad fanden bilder familien sig ind?! Jeg synes det virker så respektløst at de føler de kan tillade sig at være sådan!  

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Undskyld mig, men hvad fanden bilder familien sig ind?! Jeg synes det virker så respektløst at de føler de kan tillade sig at være sådan!  

enig! er helt knust

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.