Kender du denne gyser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

miig1989

http://m.imdb.com/title/tt0482606/

^ kunne være den.. handler om et par i et hus, hvor der vist er nogen efter dem ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Mille82

Strangers med Liv Tyler er faktisk en geninspilning af en  (øst)europæisk film (jeg tror endda den er autentisk??).

Jeg har den i samlingen, men kan ikke lige huske titlen.

Anmeld

20. oktober 2012

Dinna88

M (: skriver:

Ja, der er bare noget magisk over historier fortalt i gammel tid.. Elsker historierne, traditionerne, tøjet, bygningerne, ja al den romatik der ligger over de gamle film..

Jeg er ikke til biljagter og hektiske nymodens film - jeg er mere til de gamle romantiske! Også selvom det ender ulykkeligt! 

Haha, den der Wrong Turn 5 ligner lidt noget i genre med Scream - er det helt forkert? 

Er Eden Lake ikke mere thriller-agtig? 

Åh, jeg er lidt en filmnørd, så jeg er til en del genre, men jeg vender altid tilbage til gyseren!

Jeg har aldrig set Scream. Lortefilm, i min verden Men wrong turn 5 er da også bare DYBT elendig. Jeg gider ikke en gang se de andre nu

Ordet "gyser" er jo dansk. Så som jeg ser det, så er gysere overgenren, og så er der subgenres, som f.eks. thriller, horror osv Men Edel Lake er en sygt fed film, men på den realistiske måde.. Gode skuespillere, fedt plot, ingen censur osv. Alt i alt en super nice film   

Anmeld

20. oktober 2012

Dinna88

Fenja09 skriver:

Ok  jeg har et link til filmen her:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Strangers

tak!

Anmeld

20. oktober 2012

Dinna88

maryjane skriver:

Puuuh kan se du har fået svar, men skiiiisme en ækel film siger jeg bare argh! 

Haha, jeg glæder mig til at se den. Jeg er stor fan af gys - primært på den realistiske måde, som det jo er i den

Anmeld

20. oktober 2012

Dinna88

dorthemus skriver:

Det er helt sikkert The Strangers .....fuck mand, den er skide uhyggelig. Nok den mest uhyggelige film jeg har set

Nu glæder jeg mig jo bare endnu mere  

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Åh, jeg er lidt en filmnørd, så jeg er til en del genre, men jeg vender altid tilbage til gyseren!

Jeg har aldrig set Scream. Lortefilm, i min verden Men wrong turn 5 er da også bare DYBT elendig. Jeg gider ikke en gang se de andre nu

Ordet "gyser" er jo dansk. Så som jeg ser det, så er gysere overgenren, og så er der subgenres, som f.eks. thriller, horror osv Men Edel Lake er en sygt fed film, men på den realistiske måde.. Gode skuespillere, fedt plot, ingen censur osv. Alt i alt en super nice film   

Det kunne da være man skulle overveje sidatnævnte! 

Anmeld

20. oktober 2012

Dinna88

chael skriver:

Den hedder

"The others". Og er med Nicole Kidman. Super god

*C

Det er ikke den, vi har fundet den nemlig  Men tak ellers  - the others er super fed, hvorfor den jo også vandt en del priser, så vidt jeg erindrer  

Anmeld

20. oktober 2012

Dinna88

M (: skriver:

Det kunne da være man skulle overveje sidatnævnte! 

Do it! Men! Den er brutal. Og man ser mennesker blive mishandlet og brændt. Så er du advaret 

Der er en anden der nævner The Others heri. Den er også super nice. Og Børnehjemmet! (den er spansk) To lækre film, man klart skal se

The Human centipede har jeg lige skaffet. Den ser ikke videre god ud, men plottet er så absurd, at jeg bare skal se den

Anmeld

20. oktober 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Do it! Men! Den er brutal. Og man ser mennesker blive mishandlet og brændt. Så er du advaret 

Der er en anden der nævner The Others heri. Den er også super nice. Og Børnehjemmet! (den er spansk) To lækre film, man klart skal se

The Human centipede har jeg lige skaffet. Den ser ikke videre god ud, men plottet er så absurd, at jeg bare skal se den

Jeg tror, jeg har set børnehjemmet engang.. 

Men må da klart finde de andre - de kan ikke blive uhyggelige nok. Jeg er nok hærdet fra barnsben af, så synes der er meget, meget langt mellem de seværdige gyserfilm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.