Kender du denne gyser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Dinna88

Jeg sidder med en veninde, og vi er på jagt efter gysere. Hun har så set en, men har ingen erindring om titlen

Hun siger at den nogenlunde handler om:

En mand og en kvinde er i et hus. Så  forlader manden hende, og hun begynder at se skygger og høre lyde osv. i huset og bliver bange. Så kommer han tilbage. Så bliver de begge to jagtet i huset (af mennesker vist) og manden bliver VIST nok slået ihjel. Så ender det med at hun spørger om hvorfor de gør det mod dem. Så siger de noget i stil med at ikke havde noget at lave.

Da de reklamerde for filmen var der meget fokus på, at det er så psykopatisk at folk bare slår ihjel fordi de keder sig. Det er meget med spørgsmålet om hvorfor det var dem.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Jeg sidder med en veninde, og vi er på jagt efter gysere. Hun har så set en, men har ingen erindring om titlen

En mand og en kvinde er i et hus. Så  forlader manden hende, og hun begynder at se skygger og høre lyde osv. i huset og bliver bange. Så kommer han tilbage. Så bliver de begge to jagtet i huset (af mennesker vist) og manden bliver VIST nok slået ihjel. Så ender det med at hun spørger om hvorfor de gør det mod dem. Så siger de noget i stil med at ikke havde noget at lave.

Da de reklamerde for filmen var der meget fokus på, at det er så psykopatisk at folk bare slår ihjel fordi de keder sig. Det er meget med spørgsmålet om hvorfor det var dem.

Næh, kender desværre ikke den efterspurgte, men jeg har lige set: "The Woman in Black", og den var egentlig rimelig god - bare til info, hvis I er på gyserjagt! (:

God fornøjelse! 

Anmeld

19. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

M (: skriver:

Næh, kender desværre ikke den efterspurgte, men jeg har lige set: "The Woman in Black", og den var egentlig rimelig god - bare til info, hvis I er på gyserjagt! (:

God fornøjelse! 

Jeg læste det som: "The Woman in Bilka"

Anmeld

19. oktober 2012

Dinna88

God fornøjelse! 

Ih altså
Men den ser faktisk fed ud! Og jeg elsker bare den tid - smukke bygninger, smukt tøj, smukke mennesker.. Den må jeg se  Vi er lige ved at finde wrong turn 5 og så har vi Eden Lake. 

Anmeld

19. oktober 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Så ville jeg nok ALDRIG tage i Bilka igen

Anmeld

19. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Så ville jeg nok ALDRIG tage i Bilka igen

Det forstår jeg ikke

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Dét kan ganske givet være RET uhyggeligt, hvis der er udsalg med lidt for gode tilbud!

Anmeld

19. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dét kan ganske givet være RET uhyggeligt, hvis der er udsalg med lidt for gode tilbud!

Haha!

Anmeld

19. oktober 2012

Fenja09

Jeg tænker lidt om det er den med Liv Tyler i hovedrollen? Det viser sig at være unge mennesker som bare slår ihjel for sjovt - ved ikke om det siger jer noget?

Ovenstående hedder "The Strangers".

/Fenja

Anmeld

19. oktober 2012

Dinna88

Fenja09 skriver:

Jeg tænker lidt om det er den med Liv Tyler i hovedrollen? Det viser sig at være unge mennesker som bare slår ihjel for sjovt - ved ikke om det siger jer noget?

Ovenstående hedder "The Strangers".

/Fenja

Hun tror det er den!!! Vi tjekker lige op på det - tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.