Kender du denne gyser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Ih altså
Men den ser faktisk fed ud! Og jeg elsker bare den tid - smukke bygninger, smukt tøj, smukke mennesker.. Den må jeg se  Vi er lige ved at finde wrong turn 5 og så har vi Eden Lake. 

Ja, der er bare noget magisk over historier fortalt i gammel tid.. Elsker historierne, traditionerne, tøjet, bygningerne, ja al den romatik der ligger over de gamle film..

Jeg er ikke til biljagter og hektiske nymodens film - jeg er mere til de gamle romantiske! Også selvom det ender ulykkeligt! 

Haha, den der Wrong Turn 5 ligner lidt noget i genre med Scream - er det helt forkert? 

Er Eden Lake ikke mere thriller-agtig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Fenja09

Dinna88 skriver:

Hun tror det er den!!! Vi tjekker lige op på det - tak!

Ok  jeg har et link til filmen her:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Strangers

Anmeld

19. oktober 2012

modesty

Jeg synes også at det lyder som The Strangers.

Anmeld

19. oktober 2012

maryjane

Dinna88 skriver:

Jeg sidder med en veninde, og vi er på jagt efter gysere. Hun har så set en, men har ingen erindring om titlen

Hun siger at den nogenlunde handler om:

En mand og en kvinde er i et hus. Så  forlader manden hende, og hun begynder at se skygger og høre lyde osv. i huset og bliver bange. Så kommer han tilbage. Så bliver de begge to jagtet i huset (af mennesker vist) og manden bliver VIST nok slået ihjel. Så ender det med at hun spørger om hvorfor de gør det mod dem. Så siger de noget i stil med at ikke havde noget at lave.

Da de reklamerde for filmen var der meget fokus på, at det er så psykopatisk at folk bare slår ihjel fordi de keder sig. Det er meget med spørgsmålet om hvorfor det var dem.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe

Puuuh kan se du har fået svar, men skiiiisme en ækel film siger jeg bare argh! 

Anmeld

19. oktober 2012

dorthemus

Dinna88 skriver:

Jeg sidder med en veninde, og vi er på jagt efter gysere. Hun har så set en, men har ingen erindring om titlen

Hun siger at den nogenlunde handler om:

En mand og en kvinde er i et hus. Så  forlader manden hende, og hun begynder at se skygger og høre lyde osv. i huset og bliver bange. Så kommer han tilbage. Så bliver de begge to jagtet i huset (af mennesker vist) og manden bliver VIST nok slået ihjel. Så ender det med at hun spørger om hvorfor de gør det mod dem. Så siger de noget i stil med at ikke havde noget at lave.

Da de reklamerde for filmen var der meget fokus på, at det er så psykopatisk at folk bare slår ihjel fordi de keder sig. Det er meget med spørgsmålet om hvorfor det var dem.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe

Det er helt sikkert The Strangers .....fuck mand, den er skide uhyggelig. Nok den mest uhyggelige film jeg har set

Anmeld

19. oktober 2012

dorthemus

maryjane skriver:

Puuuh kan se du har fået svar, men skiiiisme en ækel film siger jeg bare argh! 

JA!! ...puha den var så væmmelig!

Anmeld

19. oktober 2012

maryjane

dorthemus skriver:

JA!! ...puha den var så væmmelig!

Hehe ja, og det var bare heeeele tiden den var det. Tror ikke lige jeg skal se den igen xD

Anmeld

19. oktober 2012

dorthemus

maryjane skriver:

Hehe ja, og det var bare heeeele tiden den var det. Tror ikke lige jeg skal se den igen xD

Jeg så den næsten udelukkende på mute og havde ståpels HELE filmen. Og så slutningen Jeg har heller ikke lyst til at se den igen.

Anmeld

20. oktober 2012

maryjane

dorthemus skriver:

Jeg så den næsten udelukkende på mute og havde ståpels HELE filmen. Og så slutningen Jeg har heller ikke lyst til at se den igen.

Hehe har heller ikke rigtig haft nerver til at se andre gysere siden, så næsten ikke andet ellers. Ufff.

Anmeld

20. oktober 2012

chael

Den hedder

"The others". Og er med Nicole Kidman. Super god

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.