tivoli - amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

sne190810

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, at nul-amme-politik kan sidestilles med nul-neger-politik eller nul-handicap-politik.

Det er IKKE ok i min verden, og jeg vil aldrig sætte mine ben det sted, der forbyder amning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Guldimaven

Faith skriver:

Da jeg ammede spurgte jeg altid om det var ok at jeg ammede på de restauranter vi kom på. Skulle dælme ikke risikere noget

Det spørger jeg også altid om, inden jeg starter en amning. jeg skal godt nok heller ikke risikerer noget. 

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

Guldimaven skriver:

Det spørger jeg også altid om, inden jeg starter en amning. jeg skal godt nok heller ikke risikerer noget. 

Trist at man behøver tænke sådan. Det burde sku ikke være nødvendigt at spørge om lov til at amme sit barn.

Anmeld

21. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, at nul-amme-politik kan sidestilles med nul-neger-politik eller nul-handicap-politik.

Det er IKKE ok i min verden, og jeg vil aldrig sætte mine ben det sted, der forbyder amning.

Det var det første jeg tænkte! Fuldstændigt det samme! 

Anmeld

21. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Nej det er bare så ærgeligt, at amning bliver gjort til noget forkert, og uha hvor er det altså bare væmmeligt når en mor sidder med sit lille barn og giver det bryst.  Og hun dækkede sig endda til, det har jeg sgu aldrig gjort - selvfølgelig har jeg ikke viftet med patterne

Haha (mangler igen lige ROFL smileyen)

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

HopinWishin skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-58890485:m%C3%A5tte-ikke-amme-p%C3%A5-spisested-i-tivoli.html 

hold da op det kan sætte en debat igang!!

helt ærligt ikk?

Jeg synes det er direkte kvalmende at diskutere om kvinder må amme uden for hjemmets 4 vægge når man stadigvæk må gå på gaden og ryge som direkte er skadeligt for OS ALLE SAMMEN OG IKKE KUN SARTE ØJNE!!!!!!!!!!!!!!!

Dernæst så næh jeg gider fandme ikke glo på folk der giver flaske eller ammer midt i en restaurante slut prut bliver så tosset på børnenes vegne, ud til siden og sid så barnet kan have ro omkring sig og jo der er masser af borde langs siderne og ellers så vælger man bare en cafe hvor der er Sådan har jeg altid gjort og jeg har været en hel del på restaurante og cafe med min søn fra han var helt spæd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.