tivoli - amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Sildefisk

RiUL skriver:

Og hvorfor er det at det overhovedet er okay at FORBYDE amning???

- Helt ærligt, jeg synes det er fuldstændigt sindssygt at have den slags holdninger.. Føj for fanden Danmark

ja føj for fanden Danmark!! Det er sgu da det mest naturlige i verden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Og hvorfor er det at det overhovedet er okay at FORBYDE amning???

- Helt ærligt, jeg synes det er fuldstændigt sindssygt at have den slags holdninger.. Føj for fanden Danmark

Helt enig! Det er så ulogisk i min verden!!

Hvorfor må baby ikke få mad? Skal vi så lukke os inde i vores egen lille stue ind til baby er stor nok til at spise med på restaurant? 

Armen altså.

Anmeld

19. oktober 2012

RiUL

Omsorgsgiver skriver:

Forstår det virkelig heller ikke  Og det er jo det mest naturligste der findes!

Ja, synes det er mega ærgeligt at der er nogle der har et så forkert syn på amning.. 

Anmeld

19. oktober 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Helt enig! Det er så ulogisk i min verden!!

Hvorfor må baby ikke få mad? Skal vi så lukke os inde i vores egen lille stue ind til baby er stor nok til at spise med på restaurant? 

Armen altså.

Nej det er bare så ærgeligt, at amning bliver gjort til noget forkert, og uha hvor er det altså bare væmmeligt når en mor sidder med sit lille barn og giver det bryst.  Og hun dækkede sig endda til, det har jeg sgu aldrig gjort - selvfølgelig har jeg ikke viftet med patterne

Anmeld

19. oktober 2012

RiUL

myr81 skriver:

ja føj for fanden Danmark!! Det er sgu da det mest naturlige i verden!!!

Ja, men nu når vi er igang, så lad os da lige tage flasken med, og gud forbyde at baby kom til at sige noget!!!

Anmeld

19. oktober 2012

ano14316

Principielt  er det okay ay restauranten har en regel om at man ikke må amme MEN JEG FATTER DET IKKE!!! 

restaurenten siger så at de har oplevet kunder forlade stedet da en kvinde ammede. jamen så må de jo smække nogen ordentlige skilte op med at ammende kvinder ikke er velkommende og så kan de se hvor mange kunder de mister på det.. Jeg ville aldrig sætte mine ben et sådan sted.. 

Og så er det jo måden der bliver sagt på... det er bare ikke i orden at sige sådan.. Det der kan de godt pakke væk... øhh sådan taler man bare ikke til sine gæster med mindre de overtræder loven... 

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

Da jeg ammede spurgte jeg altid om det var ok at jeg ammede på de restauranter vi kom på. Skulle dælme ikke risikere noget

Anmeld

19. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Jeg synes, at nul-amme-politik kan sidestilles med nul-neger-politik eller nul-handicap-politik.

Det er IKKE ok i min verden, og jeg vil aldrig sætte mine ben det sted, der forbyder amning.

Anmeld

19. oktober 2012

RiUL

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, at nul-amme-politik kan sidestilles med nul-neger-politik eller nul-handicap-politik.

Det er IKKE ok i min verden, og jeg vil aldrig sætte mine ben det sted, der forbyder amning.

Enig 

Anmeld

19. oktober 2012

morethanperfect

Jeg fatter det slet ikke ?!
De forbyder jo at baby må få mad !!
Syns det er såå forkert , og gad vide om de fleste ikke syns det ..
Der er vel ikke særlig mange der sidder og pege fingre osv. fordi man sidder og ammer sin baby ?? Og der er vel ikke særlig mange der væmmes ved det ??!
Jeg tror ærligt de mister flere kunder ved at man ikke må amme , end hvis man gerne måtte ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.