Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Strack

Jeg er sælger (account manager) i en IT virksomhed
har ingen uddannelse...

min mand er invalidepensionist pga Sclerose...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Betteisen

Jeg er uddannet sygeplejerske i 2006 og har siden arbejdet på sygehus og som hjemmesygeplejerske i Frederikshavn. Min samlever arbejder som smed/skibsbygger på det lokale værft..

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Social og sundhedshj.

Manden er butiks chef

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

MetteT skriver:

Hold kæft hvor må jeg være tungnem...
Har først opdaget nu at du er gravid.....
Mente ellers at jeg fulgte rimelig godt med herinde...

Pinligt pinligt pinligt.....

Men vil da lige ønske tillykke så...

Flot MetteT...   Knus

Jeg takker mange gange..   Jeg er også kun i uge 36, så måske er det derfor du ikke har nået at følge med

Anmeld

28. maj 2009

Kariina

Jeg har desværre ikke en uddannelse
Skulle lige holde 1 års sabbat efter 9 klasse, men det så blevet til 10 år hvor jeg har arbejdet istedet

Men nu jeg desværre arbejdsløs. Skulle have været startet d. 1 Juni da min barsel slutter, men har måttet opsige mig pga. arbejdstiderne

Så nu skal jeg igang med at søge.....

Kæresten er uddannet alu smed, men har kørt lastbil siden han blev færdig og sidste år tog han Chauffør uddannelsen
Det godt han kan tage 2, når nu vi andre ikke har nogen

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Jeg er ved at læse til sygeplejerske, til sommer har jeg været igang i et år. Lige nu er jeg i praktik på et medicins modtager afsnit, og jeg er SUPER glad for det!
Min mand arbejder i Harald Nyborg som butiks assistent.

Anmeld

28. maj 2009

Nemesis

Jeg er uddannet Markedsføringsøkonom, med vægt på salg og pr.
Lige pt er jeg dog ansat ved retten i Hillerød som overassistent 15 timer pr uge.

Manden er SAPkonsulent/programmør/ITnørd for Rockwool International

:-) Sisse