Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Strack

Jeg er sælger (account manager) i en IT virksomhed
har ingen uddannelse...

min mand er invalidepensionist pga Sclerose...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Betteisen

Jeg er uddannet sygeplejerske i 2006 og har siden arbejdet på sygehus og som hjemmesygeplejerske i Frederikshavn. Min samlever arbejder som smed/skibsbygger på det lokale værft..

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Social og sundhedshj.

Manden er butiks chef

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

MetteT skriver:

Hold kæft hvor må jeg være tungnem...
Har først opdaget nu at du er gravid.....
Mente ellers at jeg fulgte rimelig godt med herinde...

Pinligt pinligt pinligt.....

Men vil da lige ønske tillykke så...

Flot MetteT...   Knus

Jeg takker mange gange..   Jeg er også kun i uge 36, så måske er det derfor du ikke har nået at følge med

Anmeld

28. maj 2009

Kariina

Jeg har desværre ikke en uddannelse
Skulle lige holde 1 års sabbat efter 9 klasse, men det så blevet til 10 år hvor jeg har arbejdet istedet

Men nu jeg desværre arbejdsløs. Skulle have været startet d. 1 Juni da min barsel slutter, men har måttet opsige mig pga. arbejdstiderne

Så nu skal jeg igang med at søge.....

Kæresten er uddannet alu smed, men har kørt lastbil siden han blev færdig og sidste år tog han Chauffør uddannelsen
Det godt han kan tage 2, når nu vi andre ikke har nogen

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Jeg er ved at læse til sygeplejerske, til sommer har jeg været igang i et år. Lige nu er jeg i praktik på et medicins modtager afsnit, og jeg er SUPER glad for det!
Min mand arbejder i Harald Nyborg som butiks assistent.

Anmeld

28. maj 2009

Nemesis

Jeg er uddannet Markedsføringsøkonom, med vægt på salg og pr.
Lige pt er jeg dog ansat ved retten i Hillerød som overassistent 15 timer pr uge.

Manden er SAPkonsulent/programmør/ITnørd for Rockwool International

:-) Sisse

Anmeld

28. maj 2009

Fiona78

Jeg blev faglært landmand i 99 og har passet grise i 14 år efterhånden og det kan mærkes på kroppen, mit speciale er løbeafdeling eller fertilitetsklinikken som vi kalder den på mit arbejde
Det var Farestalden eller fødegangen der var der jeg plejede at slå mine folder for jeg elsker nyfødte grise men efter mit uheld kunne ryggen ikke holde til det mere og jeg gik over til at lave grisene i stedet

Lige nu er jeg sygemeldt med ryggen og kommer måske ikke til at passe grise igen

Manden er udlært smed og skibsbygger men har lige haft sit eget brolægger firma som han lukkede da det hang ham langt ud af halsen at være selvstændig, han kom så til at arbejde hos en tømrer men blev sendt hjem for 14 dage siden da der ikke var mere at lave, så nu pusler han med at komme til portugal som skibsmontør Arbejde 14 dage til 3 uger og så en uge hjemme Øv det gider jeg ikke når vi skal lave børn

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg læser psykologi og er færdig som psykolog til næste sommer.   Derudover arbejder jeg som forskningsassistent og interviewer på netværksfamilieprojektet.

Anmeld

28. maj 2009

Heidi.

pernille_p87 skriver:

Hej alle sammen.
Jeg er nysgerrig efter at høre hvad folk arbejder med/ er uddannet som. Og hvad laver jeres evt. mænd, kærester, forlovede.

Jeg læser selv til sygeplejerske og har færdiggjort 1.semester før jeg gik på barsel. Min forlovede er i lære om tømrer og er færdig til marts næste år :-)

Hej

Jeg er uddannet Automekaniker i 2000, så er jeg maler...og her den 13/3-2009 blev jeg færdig som sosu-hjælper. Jeg arbejder nu i hjemmeplejen. Har søgt ind på sosu-assistentuddannelsen til Januar 2010.

Min mand er tidligere konstabel i søværnet. Han er uddannet elektriker, og arbejder nu med Av-udstyr.

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.