Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
53 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

pernille_p87

Hej alle sammen.
Jeg er nysgerrig efter at høre hvad folk arbejder med/ er uddannet som. Og hvad laver jeres evt. mænd, kærester, forlovede.

Jeg læser selv til sygeplejerske og har færdiggjort 1.semester før jeg gik på barsel. Min forlovede er i lære om tømrer og er færdig til marts næste år :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

LauraLW

Jeg er færdig som pædagog til januar, og min kæreste er distrektschef hos T.Hansen

Laura

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Jeg arbejder som sygeplejerske, men er lige blevet sygemeldt pga bækkenløsning :-(

Min mand er sælger hos Søren Søgaard...

Knus Kathrina

Anmeld

28. maj 2009

CRS

Jeg er Elektronik tekniker lærling hos dansk automat expert... der laver vi spilleautomater. Har 1½ år tilbage af uddannelsen...

Min kæreste er på pædagog seminariet Peter sabroe i århus hvor hun mangler 2½ år ca...

Anmeld

28. maj 2009

Munder

Jeg er uddannet ejendomsadministrator, men arbejder pt. som Controller.

Min mand er noget IT-dims hos Novo.

Anmeld

28. maj 2009

BinaMor

jeg arbejder i butik...

min mand arbejdede som snedker men er henstillet til pension pga en bilulykke vi var i...

Anmeld

28. maj 2009

Fam. Madsen

jeg er udd. social og sundhedshjælper og start på nyt job her den 2/6 på et demens afsnit

min mand er udd. maler og arbjder ved et lille firma i hobro

Anmeld

28. maj 2009

Valle81

Hejsa:0)