Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Mathilde

Jeg er igang med en fuld HF... Når jeg er færdig vil jeg læse videre til enten sygeplejerske el. pædagog....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Nøj, hvor er jeg misunderlig på alle de lækre ting i sikkert må have hjemme af deres SUPER MEGA LÆKRE PRODUKTER:0)

JA!! Tænkte nøjagtig det samme.
Jeg ville elske at gå rundt mellem urtekram produkter dagen lang

Nå men, jeg har jo min studentereksamen, og har lavet en masse forskelligt indtil nu, arbejdet som lærervikar, så startede jeg på studie som folkeskolelærer...men var ikke helt mig alligevel... så har lavet lidt forskelligt derefter.
Nu skal jeg bare holde barsel snart, og derefter skal jeg nok begynde at læse igen. Og overvejer talepædagog/logopæd.

Manden arbejder som salgsleder i Jysk, og håber på at komme på aspirantkursus så han kan blive butikschef en dag

Anmeld

28. maj 2009

charlottekri

Lige nu går jeg på landbrugsskole og bliver faglært ladmand om lidt under 1 måned  Og bagefter skal jeg ud og passe 600 søer i en drægtighedsstald. dvs. det er mig der skal gøre dem gravide, og sørge for at de har det godt gennem hele graviditeten

Min mand arbejder også på en svinegård. han står bare for at passe marken i stedet.

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
charlottekri skriver:

Lige nu går jeg på landbrugsskole og bliver faglært ladmand om lidt under 1 måned  Og bagefter skal jeg ud og passe 600 søer i en drægtighedsstald. dvs. det er mig der skal gøre dem gravide, og sørge for at de har det godt gennem hele graviditeten

Min mand arbejder også på en svinegård. han står bare for at passe marken i stedet.

hihi..sorry, men det lyder lidt sjovt at det er dig der skal gøre dem gravide!

Anmeld

28. maj 2009

Findusinde