Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Mathilde

Jeg er igang med en fuld HF... Når jeg er færdig vil jeg læse videre til enten sygeplejerske el. pædagog....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Nøj, hvor er jeg misunderlig på alle de lækre ting i sikkert må have hjemme af deres SUPER MEGA LÆKRE PRODUKTER:0)

JA!! Tænkte nøjagtig det samme.
Jeg ville elske at gå rundt mellem urtekram produkter dagen lang

Nå men, jeg har jo min studentereksamen, og har lavet en masse forskelligt indtil nu, arbejdet som lærervikar, så startede jeg på studie som folkeskolelærer...men var ikke helt mig alligevel... så har lavet lidt forskelligt derefter.
Nu skal jeg bare holde barsel snart, og derefter skal jeg nok begynde at læse igen. Og overvejer talepædagog/logopæd.

Manden arbejder som salgsleder i Jysk, og håber på at komme på aspirantkursus så han kan blive butikschef en dag

Anmeld

28. maj 2009

charlottekri

Lige nu går jeg på landbrugsskole og bliver faglært ladmand om lidt under 1 måned  Og bagefter skal jeg ud og passe 600 søer i en drægtighedsstald. dvs. det er mig der skal gøre dem gravide, og sørge for at de har det godt gennem hele graviditeten

Min mand arbejder også på en svinegård. han står bare for at passe marken i stedet.

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
charlottekri skriver:

Lige nu går jeg på landbrugsskole og bliver faglært ladmand om lidt under 1 måned  Og bagefter skal jeg ud og passe 600 søer i en drægtighedsstald. dvs. det er mig der skal gøre dem gravide, og sørge for at de har det godt gennem hele graviditeten

Min mand arbejder også på en svinegård. han står bare for at passe marken i stedet.

hihi..sorry, men det lyder lidt sjovt at det er dig der skal gøre dem gravide!

Anmeld

28. maj 2009

Findusinde

Jeg blev færdig som social og sundhedshjælper i sept sidste år, og har siden arbejdet på plejehjem, med planen om at læse videre til okt.. Men så blev jeg gravid.. Så lige nu er udd til assistent skubbet et år... Men hold nu fast hvor jeg glæder mig til at komme til at læse videre.. Trænger til at blive udfordret noget mere metalt...

Manden min er IT lærer på Aalborg Handelsskole...

Anmeld

28. maj 2009

charlottekri

Caroline86 skriver:

hihi..sorry, men det lyder lidt sjovt at det er dig der skal gøre dem gravide!

tja, men det er nu det samme som at det er fertilitetslægen, der gør kvinder gravide..
Her stikker man bare et kateter op og så suger de selv sæden i sig

Anmeld

28. maj 2009

sandra-t

Jeg blev udlært ernærings assistent 3 marts 08
og vender tilbage på job d 21 sep

kæresten arbejder nu som kabel graver.. udd. konstabel men valgte at blive hjemme i dk da jeg/vi blev gravide

Anmeld

28. maj 2009

DK

Jeg læser Jura på Århus Universitet. Er færdig om 2 år, medmindre graviditetsplaner lykkedes, så er jeg færdig om 2,5 år.

Min kæreste er maskiningeniør og ansat om "Mechanical engineering department manager" i et firma der leverer maskiner til træindustrien (de laver altså de maskiner der får et træ ind i den ene ende og en ikea-reol ud i den anden, sådan groft sagt)

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Jeg arbejder ikke og er ikke uddannet til noget...jeg er den sørgelige statestik for en ung mor....mor som 22 årig, tre børn med to forskellige mænd og enlig...slå den...-griner
Udover det så læser jeg til pæd. men skal aldrig arbejde som det...godt for jeres børn-smiler
Knus Eva..

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
charlottekri skriver:

tja, men det er nu det samme som at det er fertilitetslægen, der gør kvinder gravide..
Her stikker man bare et kateter op og så suger de selv sæden i sig

ved det godt...det lød bare skægt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.