Den var negativ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Nessie

Det er jeg virkelig ked af at høre

Håber du har fået en god nats søvn, og fået skuffelsen lidt på afstand.
det kan godt tage lidt tid at komme ovenpå igen, og pludselig er man klar til et nyt forsøg.

Håber I trods alt for en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Viventerjer

Det er jeg virkelig ked af at høre

Håber du har fået en god nats søvn, og fået skuffelsen lidt på afstand.
det kan godt tage lidt tid at komme ovenpå igen, og pludselig er man klar til et nyt forsøg.

Håber I trods alt for en god weekend

Tak skal i have alle sammen

Jeg græd en del igår og fik hygget lidt med manden .. Vi er knuste og manden er især ked af jeg skal gennemgå alle de her ting igen og han intet kan gøre

Vi har valgt at, fortsætte i næste cyklus så til næste alm. mens går vi igang igen (1 mdr.s tid ca.) .. Der skal jeg så have højere dosis, ( selv om jeg syntes 275 IE X 2 dagligt er meget) og så skal jeg starte på MENOPUR denne gang istedet for GONAL F. Vi har også besluttet os for at, vi får lagt 2 æg op fremover..

Men der er nogle sår der lige skal læges og ny energi der skal findes, det håber jeg vi kan bruge den næste mdr. på, fordi det har været en sej omgang

Knus

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Tak skal i have alle sammen

Jeg græd en del igår og fik hygget lidt med manden .. Vi er knuste og manden er især ked af jeg skal gennemgå alle de her ting igen og han intet kan gøre

Vi har valgt at, fortsætte i næste cyklus så til næste alm. mens går vi igang igen (1 mdr.s tid ca.) .. Der skal jeg så have højere dosis, ( selv om jeg syntes 275 IE X 2 dagligt er meget) og så skal jeg starte på MENOPUR denne gang istedet for GONAL F. Vi har også besluttet os for at, vi får lagt 2 æg op fremover..

Men der er nogle sår der lige skal læges og ny energi der skal findes, det håber jeg vi kan bruge den næste mdr. på, fordi det har været en sej omgang

Knus

Det er også bae om at få grædt ud, ingen grund til at holde igen med skuffelsen og sorgen.

Jeg tror også det er svært for mændene at stå der på sidelininen, de kan intet gøre, de står bare der og kan se hvordan man er påvirket at hormoner, håb og skuffelser.

Jeg fik også mange enheder, og for mig var der ikke den store forskel, andet end at æggene voksede lidt hurtigere.

Håber en måned til at finde nye kræfter i er nok, ellers vil jeg råde jer til at vente en måned mere, da det er ret vigtigt at psyken også er med.

Anmeld

20. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Det er også bae om at få grædt ud, ingen grund til at holde igen med skuffelsen og sorgen.

Jeg tror også det er svært for mændene at stå der på sidelininen, de kan intet gøre, de står bare der og kan se hvordan man er påvirket at hormoner, håb og skuffelser.

Jeg fik også mange enheder, og for mig var der ikke den store forskel, andet end at æggene voksede lidt hurtigere.

Håber en måned til at finde nye kræfter i er nok, ellers vil jeg råde jer til at vente en måned mere, da det er ret vigtigt at psyken også er med.

Mine æg vokser slet ikke særlig meget af GONAL F, men det gør de af MENOPUR så håber at, hormonforløbet bliver kortere denne gang og der muligvis er flere æg og vælge imellem.

En måned er lige tilpas, syntes vi har ventet rigeligt på bare at komme igang.. Så lige nu passer det helt fint ind
Men psyken skal helt sikkert med.. Ville hellere ikke være startet igen i morgen hvis vi fik muligheden for det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.