Viventerdig skriver:
Tak skal i have alle sammen
Jeg græd en del igår og fik hygget lidt med manden .. Vi er knuste og manden er især ked af jeg skal gennemgå alle de her ting igen og han intet kan gøre 
Vi har valgt at, fortsætte i næste cyklus så til næste alm. mens går vi igang igen (1 mdr.s tid ca.) .. Der skal jeg så have højere dosis, ( selv om jeg syntes 275 IE X 2 dagligt er meget) og så skal jeg starte på MENOPUR denne gang istedet for GONAL F. Vi har også besluttet os for at, vi får lagt 2 æg op fremover.. 

Men der er nogle sår der lige skal læges og ny energi der skal findes, det håber jeg vi kan bruge den næste mdr. på, fordi det har været en sej omgang 
Knus 
Det er også bae om at få grædt ud, ingen grund til at holde igen med skuffelsen og sorgen.
Jeg tror også det er svært for mændene at stå der på sidelininen, de kan intet gøre, de står bare der og kan se hvordan man er påvirket at hormoner, håb og skuffelser.
Jeg fik også mange enheder, og for mig var der ikke den store forskel, andet end at æggene voksede lidt hurtigere.
Håber en måned til at finde nye kræfter i er nok, ellers vil jeg råde jer til at vente en måned mere, da det er ret vigtigt at psyken også er med.

Anmeld