Den var negativ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Viventerjer

Og hvor er jeg ked af det

Over 3 års kamp for den lille drømmebaby er endu en gang bristet .. For ikke og nævne 4 uger med kæmpedosiser af hormoner, mega bivirkninger, smertefuld ægudtagning, op og nedture, føles alt sammen forgæves lige nu!!!

Pakker mig selv væk i min egen lille hule nu, og slikker mine sår ..

God weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

modesty

Tro på at det IKKE er forgæves, men at det lykkes på et tidspunkt. Det er de færreste som får bonus i første forsøg. Som lægen sagde til mig: Det er et lotteri. Om det bliver første gang eller sjette gang - man ved det bare ikke.

Knus.

Anmeld

19. oktober 2012

Elling <3<3

Åhhhh nej

Havde sådan håbet at du ville kommet med en glad nyhed...
Det gør mig bare SÅ ondt at det heller ikke skulle lykkedes for jer denne gang. Det er sq uretfærdigt at det skal være SÅ svært.

Føler VIRKELIG med jer.

Sender en masse knus og kram jeres vej.

Og krydser så meget fingre for at det snart er jeres tur!!!!

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

19. oktober 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Over 3 års kamp for den lille drømmebaby er endu en gang bristet .. For ikke og nævne 4 uger med kæmpedosiser af hormoner, mega bivirkninger, smertefuld ægudtagning, op og nedture, føles alt sammen forgæves lige nu!!!

God weekend til alle

nej det var ikke det jeg ville høre øv søde! 

Anmeld

19. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

God weekend til alle

Øv øv øv!!

Havde håbet du kom med en positiv update.

Anmeld

19. oktober 2012

HelleBelle

føler med dig, ønsker dig alt godt!!!! Ord er så fattige når man er så ked .

et kram til dig!!!!

Helle der har været lige der hvor du er nu......

Anmeld

19. oktober 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

God weekend til alle

Øv søde du, hvor er det bare en møjdag for jer!

Sender masser af i jeres retning!

Anmeld

19. oktober 2012

M&N

Hvor jeg dog føler med dig lige nu...  Har ingen trøstende ord da jeg overhovedet ikke kan sætte mig ind i den smerte og sorg du sidder med lige nu. Det virker nok som en kamp man ikke kan vinde, men jeg er sikker på det nok skal lykkes jer en dag at få jeres ønske barn. 

Anmeld

19. oktober 2012

Miss BananaHammock

Stor stor krammer her fra.

Jeg kender bare alt for godt den følelse af at alting er tabt og at det aldrig vil ske. Men som en anden skriver så er det et lotteri hvornår det lykkes og i hvilket nummer behandling det sker.
Ved godt at det bare føles ligegyldigt hvad vi siger lige nu og det er helt ok. I skal have lov til at være kede af det og skuffet. Tag en weekend sammen - bare jer to. Og vær' der for hinanden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.