Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerdig skriver: Og hvor er jeg ked af det Over 3 års kamp for den lille drømmebaby er endu en gang bristet .. For ikke og nævne 4 uger med kæmpedosiser af hormoner, mega bivirkninger, smertefuld ægudtagning, op og nedture, føles alt sammen forgæves lige nu!!! Pakker mig selv væk i min egen lille hule nu, og slikker mine sår .. God weekend til alle
Og hvor er jeg ked af det Over 3 års kamp for den lille drømmebaby er endu en gang bristet .. For ikke og nævne 4 uger med kæmpedosiser af hormoner, mega bivirkninger, smertefuld ægudtagning, op og nedture, føles alt sammen forgæves lige nu!!! Pakker mig selv væk i min egen lille hule nu, og slikker mine sår .. God weekend til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stoort trøsteknus herfra.
KærligstSussie
Nej ØV, det var jo ikke dén update, jeg havde håbet, du kom med i dag.
Op på hesten igen... den må da snart være der! for jer og sender nogle positive tanker.
Øv!
Øv, hvor er jeg ked af det på dine vegne..
hej med dig.jeg har små fulgt dig herinde, da jeg snart skal igang selv.jeg har sådan glædet mig til at høre hvordan det er gået, og er sååå ked af det på dine vegne at jeg sider med våde øjnejeg sender dig en masse tanker, og ønsker dig så inderligt at det lykkes næste gang - og synes endelig ikke du skal tænke det er forgæves. hvert et skridt ,stort eller småt, glædeligt eller trist, er et skridt tættere på jeres drøm mange tanker og herfra:
Hvor er i bare hjerteligt søde alle sammen .. Det varmer og få så mange fine beskeder .. Vi har åbnet en flaske vin og købt en masse chokolade + lejet en film, og vil bruge aftenen i hinandens selskab Tak endu engang og rigtig god weekend til jer alle
Årh hvor er jeg ked af at høre det
Det er simpelthen så uretfærdigt.
Føler med dig/jer.
Kæmpe knus til dig
Åhhhh for pokker da, du får lige et kæmpe kram fra mig, kan godt forstå at du går i hi for en stund og det med en forlænget weekend for dig og manden, lyder ikke til at være en dårlig idè
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128