hmm dræn, og far nægter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

FruK

Lise 26 skriver:

Jeg fortalte faren, at han skulle have dræn i, og han ville med den dag indgrebet skulle finde sted, og da vi så stod der med narkoselæge og det hele, så nægtede han, og lægen ville ikke foretage indgrebet.. så nej.. faren blir ikke indblandet igen!!

Han tog med og fortrød, da I stod der??  Han er da for viderekomne.

Han har jo på sin vis accepteret at indgrebet skulle foretages, siden han er taget med i første omgang.

Jeg forstår egentlig godt, at man som læge ikke vil foretage et indgreb, hvis forældrene står ved siden af og er uenige.

Fornuftigt at kontakte en anden ørelæge. Jeg tror helt ærligt bare, at jeg ville få det gjort og fortælle ham det bagefter. Ved ikke om det er en dum strategi i forhold til STFV, men jeg tænker bare at et hvert fornuftigt menneske - borset fra faren - vil kunne se, at det er det rigtige at få de dræn i nu, når lægen (evt. flere læger) tilråder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Lise 26

FruK skriver:

Han tog med og fortrød, da I stod der??  Han er da for viderekomne.

Han har jo på sin vis accepteret at indgrebet skulle foretages, siden han er taget med i første omgang.

Jeg forstår egentlig godt, at man som læge ikke vil foretage et indgreb, hvis forældrene står ved siden af og er uenige.

Fornuftigt at kontakte en anden ørelæge. Jeg tror helt ærligt bare, at jeg ville få det gjort og fortælle ham det bagefter. Ved ikke om det er en dum strategi i forhold til STFV, men jeg tænker bare at et hvert fornuftigt menneske - borset fra faren - vil kunne se, at det er det rigtige at få de dræn i nu, når lægen (evt. flere læger) tilråder det.

Ja det gjorde han, og har aldrig oplevet noget mere pinligt. Kan også sagtens forstå lægen.

Han sagde, at han havde det træls med indgrebet, men virkede til at være ok med det, og sagde at han ville stille nogle spørgsmål til lægen ang indgrebet, og det kunne jeg ikke se noget galt i. Sønnen skulle jo i narkose, så det er ikke underligt man har spørgsmål, men at han stod overfor en fagperson, og sagde, at han ikke mente at hans vudering var rigtig, og at han nægtede at give ham lov til sætte dræn i vores søns øre... Den havde jeg sku ikke set komme! Har aldrig været så sur..

Ringer til en ny ørelæge mandag (tvivler på den gamle vil tage os ind efter den omgang), og så holder jeg simpelthen min kæft..

Anmeld

19. oktober 2012

kesuh

Lise 26 skriver:

opsøger en anden ørelæge næste uge, og har skrevet en mail til statsamtet for at forhøre mig..

sådan

Håber det lykkes for dig ihvertfald..

Det er synd at knægten skal rende rundt og lide under for det tryk i øret, hvis han har det..plus hvis han ikke kommer af med væsken, så kan han jo få mellemørebetændelse.. og det er da først noget hø!

Anmeld

19. oktober 2012

Lise 26

kesuh skriver:

sådan

Håber det lykkes for dig ihvertfald..

Det er synd at knægten skal rende rundt og lide under for det tryk i øret, hvis han har det..plus hvis han ikke kommer af med væsken, så kan han jo få mellemørebetændelse.. og det er da først noget hø!

Synes bare det er generalt underligt, at man nægter det, nu når en fagperson har sagt, at det er det eneste der hjælper på ham.. Og det går jo også udover hans udvikling, herunder sproget, hvis det ikke blir gjort noget.. Men er nok ikke meningen at jeg skal forstå det

Nu gør jeg i hvert fald noget

Anmeld

19. oktober 2012

FruK

Lise 26 skriver:

Synes bare det er generalt underligt, at man nægter det, nu når en fagperson har sagt, at det er det eneste der hjælper på ham.. Og det går jo også udover hans udvikling, herunder sproget, hvis det ikke blir gjort noget.. Men er nok ikke meningen at jeg skal forstå det

Nu gør jeg i hvert fald noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.