hmm dræn, og far nægter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

An&Jo

Jeg havde opsøgt en anden ørelæge og fået dem til at gøre det uden at indblande faderen hvis jeg skal være ærlig..

Men du skal nok ikke gøre det sådan men derimod snakke med sf og forklare dem sagen og høre hvordan du skal forholde dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

kesuh

Kan kun anbefale dræn.. Vores knægt døjede så meget med mellemørebetændelse! og efter drænene kom i, så blev han helt anderledes og det er nok det bedste der er sket ever!

men som så mange andre siger, prøv at ringe og høre det forskellige instanser ad.. Fordi du handler jo for/i dit barns ve og vel.

Men er din ex bange for han skal i narkose og det?  Fordi så skulle han måske have en snak med ørelægen om hvordan sådan en narkose kommer til og foregå..

Set fra den lyse side! så får i en Theo bamse fra Tryg  når indgrebet er overstået

Anmeld

19. oktober 2012

FruK

An&Jo skriver:

Jeg havde opsøgt en anden ørelæge og fået dem til at gøre det uden at indblande faderen hvis jeg skal være ærlig..

Det tror jeg også, at jeg ville.  Men jeg ved også, hvor meget dræn har hjulpet min egen søn.

Hvorfor er far blevet spurgt? Der er da aldrig nogen ørelæger der har spurgt min eks, selvom vi har fælles forældremyndighed. Og vores søn har fået dræn i 6-7 gange.  Jeg har bare fortalt ham at det skulle han have - og så er han da heldigvis for klog til at modsætte sig noget, som lægerne anbefaler.

Anmeld

19. oktober 2012

An&Jo

FruK skriver:

Det tror jeg også, at jeg ville.  Men jeg ved også, hvor meget dræn har hjulpet min egen søn.

Hvorfor er far blevet spurgt? Der er da aldrig nogen ørelæger der har spurgt min eks, selvom vi har fælles forældremyndighed. Og vores søn har fået dræn i 6-7 gange.  Jeg har bare fortalt ham at det skulle han have - og så er han da heldigvis for klog til at modsætte sig noget, som lægerne anbefaler.

aner heller ikke hvorfor han er blevet spurgt..

Vi var til ørelæge med min kærestes søn i onsdags, og ingen spurgte til om mor og far var sammen eller ej, og han skal have dræn på mandag..

Der blev bare sagt at det skulle han og sådan var det bare..

Anmeld

19. oktober 2012

Lise 26

kesuh skriver:

Kan kun anbefale dræn.. Vores knægt døjede så meget med mellemørebetændelse! og efter drænene kom i, så blev han helt anderledes og det er nok det bedste der er sket ever!

men som så mange andre siger, prøv at ringe og høre det forskellige instanser ad.. Fordi du handler jo for/i dit barns ve og vel.

Men er din ex bange for han skal i narkose og det?  Fordi så skulle han måske have en snak med ørelægen om hvordan sådan en narkose kommer til og foregå..

Set fra den lyse side! så får i en Theo bamse fra Tryg  når indgrebet er overstået

Nej grunder den, at en KIROPRAKTOR har sagt, at ham øre ikke fejlede noget som helst.. min x kommer fra en meget alternativ familie. og det kan også være fint, men det hjalp ikke sidste år, hvor han var syg i 2 mdr..

Anmeld

19. oktober 2012

Lise 26

An&Jo skriver:

aner heller ikke hvorfor han er blevet spurgt..

Vi var til ørelæge med min kærestes søn i onsdags, og ingen spurgte til om mor og far var sammen eller ej, og han skal have dræn på mandag..

Der blev bare sagt at det skulle han og sådan var det bare..

Faren ville med, og da vi skå skulle have foretaget indgrabet, nægtede han.. Ja vi stod i rummet med narkoselæge og det hele.. så det er nok en anden ørelæge der skal til..

Anmeld

19. oktober 2012

Lise 26

FruK skriver:

Jeg fortalte faren, at han skulle have dræn i, og han ville med den dag indgrebet skulle finde sted, og da vi så stod der med narkoselæge og det hele, så nægtede han, og lægen ville ikke foretage indgrebet.. så nej.. faren blir ikke indblandet igen!!

Anmeld

19. oktober 2012

Lise 26

aarhusmor skriver:

Jeg ved ikke hvad man skal gøre i din situation. Måske opsøge en anden ørelæge? Der er jo risiko for at det kan skade hørelsen ikke at få dræn i. Til tider har vores søn mistet hørelsen helt, indtil han fik nyt dræn.

Evt. kan du prøve at tale med statsamtet eller familierådgivningen

opsøger en anden ørelæge næste uge, og har skrevet en mail til statsamtet for at forhøre mig..

Anmeld

19. oktober 2012

Lise 26

Gardenia skriver:

Jeg ville nok få en udskrift af ørelæge nummer 1, tage kontakt til 2 andre og få deres vurdering på skrift og så sende det til statsforvaltningen med forklaring på at faderen nægter, men 3 uafhængige ørelæger fortæller det er noget jeres søn har brug for.

Så kan han hoppe og danse alt det han vil, du har din sti ren og det er da tydeligt for enhver, at hvis 3 siger det samme så er det nok fordi det er det rigtige

Det lyder som en rigtig god ide

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

Lise 26 skriver:

opsøger en anden ørelæge næste uge, og har skrevet en mail til statsamtet for at forhøre mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.