Går du på høje hæle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Miss Kat

Jeg elsker, elsker, elsker høje hæle... Det er såååå flot!!!

Når det så er sagt, kan jeg slet ikke gå i dem... Jeg aner ikke hvor mange par stilletter jeg har, som jeg kun har haft på én gang eller aldrig, fordi jeg forelsker mig i dem i forretningen og så glemmer (læs: momentært ignorerer) at jeg har elegance som en flodhest...  Så ærgerligt...

Jeg går i dem til fest (hvis jeg ved, der er rig mulighed for at sidde ned) eller hvis jeg skal ud at spise, ellers aldrig...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

M (:

Kloster skriver:

Hej.

Har egentlig altid synes at høje hæle er virkelig flot, men har aldrig selv gået så meget i dem. Får sååå ondt i mine fødder. Men måske skal man bare vænne sig til det.

Går du i høje hæle dagligt? På arbejdet, hvis du fx er underviser, kontormus, leder ell andet, der ikke er direkte fysisk udfordrende.

Går du på høje hæle, når du handler, er på besøg ell går du aldrig på høje hæle? Er det bare så IN at man absolut er nødt til at skal vænne sig til det ell hvordan ser du de høje hæle i moden og sammenligner det med dit praktiske liv?

Jeg selv går sjældent på hæle, da det giver mig så ømme fødder - netop pga jeg nok ikke er vant til det. Jeg er mere til flade sunde sko  Men synes bare, de kvinder, der hår på høje hæle er såå flotte og misunder dem nok lidt. Evaluering.... Tror jeg vil prøve at gå lidt mere på høje hæle

Jeg går kun i høje sko, når jeg skal i byen (fest, fødselsdag, konfirmationer o.lign), da mit studie og job bestemt ikke indbyder til høje hæle (jeg læser til sygeplejerske).. 

Jeg kan bedst lide at gå i allstars eller ballarinaer, når jeg skal shoppe/handle, fordi jeg synes det er for upraktisk med de høje hæle - og desuden er jeg næsten lige så høj som min kæreste, og føler mig som en matrone, hvis jeg både er højere og rundere end ham..

Anmeld

17. oktober 2012

Babydrøm

Kloster skriver:

Hej.

Har egentlig altid synes at høje hæle er virkelig flot, men har aldrig selv gået så meget i dem. Får sååå ondt i mine fødder. Men måske skal man bare vænne sig til det.

Går du i høje hæle dagligt? På arbejdet, hvis du fx er underviser, kontormus, leder ell andet, der ikke er direkte fysisk udfordrende.

Går du på høje hæle, når du handler, er på besøg ell går du aldrig på høje hæle? Er det bare så IN at man absolut er nødt til at skal vænne sig til det ell hvordan ser du de høje hæle i moden og sammenligner det med dit praktiske liv?

Jeg selv går sjældent på hæle, da det giver mig så ømme fødder - netop pga jeg nok ikke er vant til det. Jeg er mere til flade sunde sko  Men synes bare, de kvinder, der hår på høje hæle er såå flotte og misunder dem nok lidt. Evaluering.... Tror jeg vil prøve at gå lidt mere på høje hæle

Elsker høje hæle  Er bare ik så god til at gå i dem, kan slet ik stiletter, men lidt hæl og kilehæl elsker jeg  Går i dem når jeg kan, men er mest tilbøjelig til at gå i flade sko, ballerinaer eller flade støvler.

Ville ønske jeg kunne gå mere i højhælede  Misunder min mor, hun kan gå i alt højhælet 

Ja det ser nemlig så godt ud 

Anmeld

17. oktober 2012

Hullabullabulla

Kloster skriver:

Hej.

Går i høje hæle hver dag qua mit job som revisor.. Til gengæld er det flade sko i weekenden hvis jeg ikke skal noget 

Anmeld

17. oktober 2012

Troldemommi

Jeg kan ikke gå i stiletter, kan simpelthen ikke holde det ud, det gør jo ondt som ind i hel....

og så er de heller ikke gode for ens knæ.

Monica

Anmeld

17. oktober 2012

Munder

Jeg går i høje hæle stort set hver dag på arbejdet, mit job kræver et "præsentabelt" look, men i weekenderne kommer de flade futter og comforden frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.