Går du på høje hæle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.071 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Kloster

Hej.

Har egentlig altid synes at høje hæle er virkelig flot, men har aldrig selv gået så meget i dem. Får sååå ondt i mine fødder. Men måske skal man bare vænne sig til det.

Går du i høje hæle dagligt? På arbejdet, hvis du fx er underviser, kontormus, leder ell andet, der ikke er direkte fysisk udfordrende.

Går du på høje hæle, når du handler, er på besøg ell går du aldrig på høje hæle? Er det bare så IN at man absolut er nødt til at skal vænne sig til det ell hvordan ser du de høje hæle i moden og sammenligner det med dit praktiske liv?

Jeg selv går sjældent på hæle, da det giver mig så ømme fødder - netop pga jeg nok ikke er vant til det. Jeg er mere til flade sunde sko  Men synes bare, de kvinder, der hår på høje hæle er såå flotte og misunder dem nok lidt. Evaluering.... Tror jeg vil prøve at gå lidt mere på høje hæle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

FrkZier

Kloster skriver:

Hej.

Har egentlig altid synes at høje hæle er virkelig flot, men har aldrig selv gået så meget i dem. Får sååå ondt i mine fødder. Men måske skal man bare vænne sig til det.

Går du i høje hæle dagligt? På arbejdet, hvis du fx er underviser, kontormus, leder ell andet, der ikke er direkte fysisk udfordrende.

Går du på høje hæle, når du handler, er på besøg ell går du aldrig på høje hæle? Er det bare så IN at man absolut er nødt til at skal vænne sig til det ell hvordan ser du de høje hæle i moden og sammenligner det med dit praktiske liv?

Jeg selv går sjældent på hæle, da det giver mig så ømme fødder - netop pga jeg nok ikke er vant til det. Jeg er mere til flade sunde sko  Men synes bare, de kvinder, der hår på høje hæle er såå flotte og misunder dem nok lidt. Evaluering.... Tror jeg vil prøve at gå lidt mere på høje hæle

jeg arbejder i butik og står/går derfor 8 timer om dagen - så der har jeg kondisko på for at redde både ryg, fødder og knæ

men uden for arbejdet har jeg næsten altid høje sko på, ikke 12cm stilletter, men enten kilehæl eller støvler med bred hæl

Anmeld

17. oktober 2012

TeamRocket

Da jeg var yngre gik jeg kun i stiletter, både til hverdag og fest. Nu går jeg altid i flade sko, skal jo kunne fange en løbsk 2 årig uden at brække begge ben. Har dog stiletter på når jeg vil gøre mig lækker for manden ;-)

Anmeld

17. oktober 2012

modesty

Nej, og det har jeg aldrig gjort. Får ondt i ryg og fødder. Desværre, for det ser så skidegodt ud. Bruger højhælede til fest dog.

Anmeld

17. oktober 2012

FruK

Ja da.

Ikke hver dag på arbejdet, men ind i mellem - men jeg sidder også det meste af tiden.

Ud at handle osv - nej. Kune hvis det er lige efter arbejde og jeg alligevel har høje hæle på.

Jeg bruger ikke stilletter på arbejdet, men ofte et par støvler med lidt bred hæl, eller sko med kilehæl.

Skal jeg i byen er det stort set altid i høje hæle - og gerne stilletter.

Jeg gør det knap så ofte nu, hvor jeg er gravid, for jeg kan godt mærke, at jeg bliver mere træt i fødderne - jeg nægter dog (indtil videre) at opgive dem helt.  

Skal jeg ud og gå tur, i zoo med sønnike eller noget lignende, vælger jeg noget fladt og mere praktisk.

Blev jeg ikke træt i fødderne af det, ville jeg nok gå i høje hæle altid.

Anmeld

17. oktober 2012

Hønsemor

Kloster skriver:

Hej.

Når jeg ikke er gravid el. i praktik på plejehjemmet er jeg at finde i høje hæle, hvad enten det er stiletter el. støvler.. Jeg sørger dog for at gå lige så ofte i flade sko.. Jeg handler og henter barn i dem også hvis jeg har dem på og har fået den fantastiske evne at jeg også sagtens kan løbe efter min dejlige møg unge i dem..

Faktisk er det sundt for ens holdning i ryggen at tage et par høje hæle på og det giver langt hen af vejen den helt rigtige ranke holdning som en kiropraktor så gerne vil se. Når det så er sagt er det ikke sundt kun at gå i høje hæle, så på med de flade sko lige så ofte som de høje

Om det er IN at gå med høje hæle vil jeg ikke sige, men det er heller ikke YT tror det er en smagssag og at det kommer an på hvor i landet man er bosat

Anmeld

17. oktober 2012

B&J

nej jeg får sååååååååå ondt i mine fødder ... men kan godt være det er noget man skal vende fødderne til....

Anmeld

17. oktober 2012

Kloster

Ja det ser nemlig skide godt ud...

Er lige inde og se på sko til ønskesedlen til fødselsdag og jul, måske jeg kunne finde noget der.

Er bare ikke til åbne tæer her om vinteren...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

Jeg har ikke brugt høje hæle siden jeg blev gravid, da mit bækken simpelthen sagde stop allerede i uge 7. 

- Men ellers ELSKER jeg mine kilehæl støvler, som jeg har flere forskellige slags af. Jeg er ikke meget til stilletter. 

Og ja, jeg går selvfølgelig lige så meget i flade sko, som jeg går i høje hæle. Høje hæle er bare ikke praktiske når man går i skoven med hundene :p 

Anmeld

17. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville elske at ku gå i høje hæle og har virkelig også forsøgt at lære det! Desvære er jeg udstyret med 2 venstre føder og det er bare dømt til at gå galt!! 

Desuden arbejder jeg som pædagog i en døgninstitution, så der er det slet i praktisk! 

Dog elsker jeg mine sko/ støvler med kilehæl, som jeg med glæde bruger, til fin brug! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.