Tulle83 skriver:
Selvom det kan være rigtig svært!! Så var det meget vigtigt for mig at det ikke blev for teknisk og projektagtigt, men at vi gik i seng sammen fordi vi elsker hinanden og har lyst til hinanden! Som en anden bruger også skrev, kan psyken spille en stor rolle! Vi gjorde det hver anden dag, da jeg har hørt/læst flere steder, at sæden er "bedre" hvis der er en dag imellem, og i øvrigt, som de fleste også skriver, så holder sæden nogle dage, selvom det meste ryger ud igen.
Gør evt. det, at du tager noget toiletpapir med ind til sengen og lige ligger med det i 5 min. inden du går ud og vasker det væk. Det hjalp for mig, og jeg blev gravid 3 mdr. efter p-pille stop 
God fornøjelse!
Tak for svaret, og tak for rådet, det tror jeg jeg vil prøve 
Ja, lige nu er vi 'kun' fire måneder inde i projektet, så vi hygger os stadig med det, og syntes det er 'sjovt', men jeg kunne forestille mig at hvis der kommer til at gå længe så bliver det en hård process..
Men vil jo bare så gerne have at det lykkes, så jeg syntes det er svært at sørge for at det ikke bliver projektagtigt hvis du forstår 
Anmeld