Hvor ofte ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger

Jeg er anonym da vi holder PB hemmeligt

Men mit spørgsmål går i al enkelthed ud på hvor ofte i havde/har sex når i er igang med pb? 

Jeg syntes det er rigtig svært, for hvis der går en dag uden sex, så er jeg bange for at vi har ''misset' chancen. 

Jeg har siden ppille stop haft noget uregelmæssige cyklusser, de varierer mellem 31- og den sidste på hele 55 dage  Derfor har jeg lidt svært ved at finde ud af hvornår ''den gode'' tid er. 

Jeg er startet med æl-tests den her måned, og har ikke haft en positiv endnu (er på dag 21), men den er meget tæt på positiv.. og har de sidste par dage haft lidt jag i underlivet og lidt ømme bryster, så føler snart den er der.

Når men tilbage til spørgsmålet .. er det nok at have sex hveranden til hver 3. dag? Har nemlig ikke lyst til at det skal blive en pligt at have sex, lysten skal jo være der 

Håber ikke det blev alt for kludret

hav en god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Miss Kat

Tjaeh, for os blev det altså hårdt arbejde. Meget lidt romantisk at indrømme, men det var vi altså helt enige om...

Det er absolut ikke specielt erotisk at knalde i flæng, i den mest hensigtsmæssige stilling, så han kan komme så dybt ind som muligt når han afleverer klatten, og jeg bare lige kunne vende numsen op i vejret bagefter - samtlige gange hver eneste dag i en uges tid... Men sådan blev det altså. Nogle gange må man ofre sig for den større sag. Ej, hvis I kan undgå at gøre det til sur pligt, er det naturligvis at foretrække.

Når du bruger ÆL-tests, tror jeg altså, det vil være bedre for jer at kaste jer over projektet (og hinanden) ret koncentreret over nogle dage i træk i stedet for at gøre det ca. hver 2.-3. dag. Når først ÆL er ovre, er der jo ikke så meget at komme efter. Sæd kan derimod overleve i kvinden i op til 5 dage, så I kan også gøre det nogle dage før ÆL, for at optimere chancerne, men det er jo selvfølgelig svært, når din cyklus er uregelmæssig og du ikke ved, præcis hvornår den indtræffer.

og god arbejdslyst.

Anmeld

16. oktober 2012

CH2012

Jeg har hørt, at sæd kan overleve som min. 2 dage, og at det derfor er godt at have sex 2 dage før ægløsning, og så også gerne når man har ægløsning. Det skulle forhøje ens chancer. Men derudover er det meget godt, når man ved at ægløsning er oppe over, og ægløsningen er igang, at man så har sex hver 2. - hver 3. dag

Anmeld

16. oktober 2012

Lullaby

Et par gange om ugen. Men har så heller ikke problemer med at blive gravid

Mvh Lullaby der blev gravid med de 2 første i 3. forsøg og nu med nummer 3 i 2. forsøg

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Godaften piger

Jeg er anonym da vi holder PB hemmeligt

Men mit spørgsmål går i al enkelthed ud på hvor ofte i havde/har sex når i er igang med pb? 

Jeg syntes det er rigtig svært, for hvis der går en dag uden sex, så er jeg bange for at vi har ''misset' chancen. 

Jeg har siden ppille stop haft noget uregelmæssige cyklusser, de varierer mellem 31- og den sidste på hele 55 dage  Derfor har jeg lidt svært ved at finde ud af hvornår ''den gode'' tid er. 

Jeg er startet med æl-tests den her måned, og har ikke haft en positiv endnu (er på dag 21), men den er meget tæt på positiv.. og har de sidste par dage haft lidt jag i underlivet og lidt ømme bryster, så føler snart den er der.

Når men tilbage til spørgsmålet .. er det nok at have sex hveranden til hver 3. dag? Har nemlig ikke lyst til at det skal blive en pligt at have sex, lysten skal jo være der 

Håber ikke det blev alt for kludret

hav en god aften

Hver anden eller tredie dag er fint nok eftersom sædcelelr fint overlever de dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Tjaeh, for os blev det altså hårdt arbejde. Meget lidt romantisk at indrømme, men det var vi altså helt enige om...

Det er absolut ikke specielt erotisk at knalde i flæng, i den mest hensigtsmæssige stilling, så han kan komme så dybt ind som muligt når han afleverer klatten, og jeg bare lige kunne vende numsen op i vejret bagefter - samtlige gange hver eneste dag i en uges tid... Men sådan blev det altså. Nogle gange må man ofre sig for den større sag. Ej, hvis I kan undgå at gøre det til sur pligt, er det naturligvis at foretrække.

Når du bruger ÆL-tests, tror jeg altså, det vil være bedre for jer at kaste jer over projektet (og hinanden) ret koncentreret over nogle dage i træk i stedet for at gøre det ca. hver 2.-3. dag. Når først ÆL er ovre, er der jo ikke så meget at komme efter. Sæd kan derimod overleve i kvinden i op til 5 dage, så I kan også gøre det nogle dage før ÆL, for at optimere chancerne, men det er jo selvfølgelig svært, når din cyklus er uregelmæssig og du ikke ved, præcis hvornår den indtræffer.

og god arbejdslyst.

hehe tak for svar

Puha jeg syntes det er svært (og hårdt) Vil jo helst ikke misse chancen, men jeg tror også vi må arbejde intenst lige nu her hver testen er næsten positiv og så frem efter

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg har hørt, at sæd kan overleve som min. 2 dage, og at det derfor er godt at have sex 2 dage før ægløsning, og så også gerne når man har ægløsning. Det skulle forhøje ens chancer. Men derudover er det meget godt, når man ved at ægløsning er oppe over, og ægløsningen er igang, at man så har sex hver 2. - hver 3. dag

Tak for svar

Ja, tror du har ret. Jeg syntes bare det er svært når man ikke helt ved hvornår æl indtræffer, for så føler jeg at hvis der går 2 dage imellem, på et hvert tidspunkt, så kan jeg have misset chancen.

Men tror bare vi må prøve at tage den med ro, og så tage hver anden dag

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Mvh Lullaby der blev gravid med de 2 første i 3. forsøg og nu med nummer 3 i 2. forsøg

Puha gid det var mig Jeg syntes det er hårdt

Tak for svar

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hver anden eller tredie dag er fint nok eftersom sædcelelr fint overlever de dage.

Kærligst
Sussie

Tak for svar

Håber det er okay jeg lige spørger lidt ind til det

Men det der undrer mig er, når vi har haft sex går jeg jo på toilettet, og der kommer det meste jo ud, og når jeg vasker mig .. Så i mit hovede har jeg svært ved at se hvordan det kan blive derinde i nogle dage? .. håber ikke det er et for dumt spørgsmål

Anmeld

17. oktober 2012

Miss Kat

Jeg har nu heller ikke svært ved at blive gravid, men størstedelen af problemet for mig personligt, er psyken. Det var super vigtigt for mig at vide, at jeg gjorde absolut alt, hvad jeg kunne, for at blive gravid hver måned, så jeg kunne slappe af indtil mens eller testtidspunkt. Også selvom det så kommer derud, hvor jeg stikker numsen i vejret efter samleje for at sæden ikke render ud. - Som jo egentlig bare er en ammestuehistorie... men det skader jo ikke.

Når det så er sagt, tror jeg, det er mindst lige så effektivt at være så afslappet omkring det, som du er. Igen fordi ens psyke kan blive ens værste fjende i PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.