Ja, sagen er den, at min kærestes og mit forhold efterhånden hænger i en tynd tråd. Vi har for 3 mdr. siden fået vores første barn sammen, og det giver naturligvis nogle udfordringer - af de helt store! Men allerede under graviditeten begyndte forholdet at visne. Vi har i lang tid ikke rigtig plejet vores forhold, fordi vi i graviditeten ikke havde sex, og jeg havde det ret hårdt i graviditeten, så vi var sjældent ude sammen, fordi det var for hårdt for mig og min tunge krop. Det er altså lige så stille gået i stykker over det sidste års tid. Jeg har hele tiden tænkt at jeg ville give det en chance, nu når vi har et barn, men nu er det så langt ude, at jeg overvejer seriøst om jeg skal gøre det forbi eller ej.. Vi har både, hund, hus, og bil sammen - læs: lavet lån sammen for at købe hus. så det at skulle gå fra hinanden er en kæmpe beslutning, for det bliver en meget lang proces...
Når min kæreste er på arbejde, savner jeg ham ikke, og glæder mig heller ikke i den forstand til han skal komme hjem. alt (når vi er sammen) går op i, hvem der skal ordne hvad og hvornår. vi har snakket om det flere gange, men alligevel skændes vi konstant, eller glemmer at vi er kærester og ikke "rumboer". vi har efterhånden begge mistet forfængeligheden overfor hinanden, og kiloene hober sig op, skægget gror sig længere og huden bliver blegere... vi har snakket om det, og jeg forsøger at være "hjemme-pæn", selvom jeg bare går hjemme og siger "bøøøøh" og "ihhh" hele tiden!
Ej det så hårdt altså!!
som prikken over i'et, så får vi konstant besøg, næsten altid uventet, og næsten altid af hans familie. og det er bare så super frustrerende at få gæster hver dag, af hans familie, når vi har det så skidt sammen, og man bare helst vil være hele den side fri?? jeg har prøvet at be kæresten om at snakke med hans familie, om , om ikke godt de kan komme lidt sjældnere og måske ringe istedet, eller om de i det mindste ikke kan give besked inden de kommer? men det kan han ikke få sig til - kylling :/ jeg er typen der er ærlig, og forklarer mine nærmeste hvordan jeg har det, i så fald det kan påvirke eller omhandle dem! men sådan er han åbenbart ikke - men skal det så ødelægge forholdet helt? istedet for vi fik fred til at reparere?
Jeg elsker ham, og er sikker på jeg vil få ondt i hjertet over at forlade ham på et tidspunkt (hvis jeg gør det), men pt elsker jeg ham nok ikke nok til at kunne kæmpe kampen for ham :/ han elsker mig,og vil gøre hvad som helst, men det er lgiesom om det heller ikke er nok for mig....

jeg ved ikke helt hvad jeg forventer af svar til mit indlæg, måske nogle objektive meninger (men jeg beder jer, ikke at kritisere for hårdt, for det er dælme svært det her! og jeg er i total vildrede

) må overveje tingene godt, og så tage en beslutning om jeg skal kæmpe den ene eller den anden sag, for føler at jeg i min overvejelse sætter mit liv på standby...
nogen der har oplevet det samme måske? :/