Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

kriknu

M (: skriver:

Indimellem går der lidt hønsegård i den, men det går hurtigt over igen - og det kan nok ikke helt undgåes på et site for høns med lidt for mange hormoner i kroppen..

Så skulle der i hvert fald et mirakel til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Camillos

M (: skriver:

Indimellem går der lidt hønsegård i den, men det går hurtigt over igen - og det kan nok ikke helt undgåes på et site for høns med lidt for mange hormoner i kroppen..

Anmeld

16. oktober 2012

Fidus

kriknu skriver:

Hej allesammen 

Min mand og jeg har nu i et stykke tid forsøgt at blive gravide, endnu uden held - og i den forbindelse har vi haft en masse spørgsmål og hver gang jeg har googlet hvad vi nu end har haft af ting at spørge om så er denne side dukket op, og nu har jeg altså besluttet mig for at oprette mig herinde så jeg fremover også selv kan spørge 

Jeg er 27 år lidt endnu, forlovet på 3. år med Richard på 30 som jeg har været sammen med siden den 12. August 2006, vi bor i vestjylland - vi er i gang med et (desværre) længere (end først håbet) projekt ... Projekt Baby! 

Vi har ingen børn i forvejen, men vi har dog to hunde! 

Velkommen, håber i bliver glade for at være herinde

Anmeld

16. oktober 2012

Janni.

Velkommen til siden. Håber babyen snart kommer til jer.

Anmeld

16. oktober 2012

Loa

Velkommen på siden

Og glæd dig, når du (snart) bliver gravid og får en lille og 1 million spørgsmål presser sig på, så er der ALTID svar at finde her inde

Anmeld

17. oktober 2012

Clisolka

Velkommen til Baby.dk - håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.