Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Velkommen til :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kriknu skriver: Hej allesammen Min mand og jeg har nu i et stykke tid forsøgt at blive gravide, endnu uden held - og i den forbindelse har vi haft en masse spørgsmål og hver gang jeg har googlet hvad vi nu end har haft af ting at spørge om så er denne side dukket op, og nu har jeg altså besluttet mig for at oprette mig herinde så jeg fremover også selv kan spørge Jeg er 27 år lidt endnu, forlovet på 3. år med Richard på 30 som jeg har været sammen med siden den 12. August 2006, vi bor i vestjylland - vi er i gang med et (desværre) længere (end først håbet) projekt ... Projekt Baby! Vi har ingen børn i forvejen, men vi har dog to hunde!
Hej allesammen
Min mand og jeg har nu i et stykke tid forsøgt at blive gravide, endnu uden held - og i den forbindelse har vi haft en masse spørgsmål og hver gang jeg har googlet hvad vi nu end har haft af ting at spørge om så er denne side dukket op, og nu har jeg altså besluttet mig for at oprette mig herinde så jeg fremover også selv kan spørge
Jeg er 27 år lidt endnu, forlovet på 3. år med Richard på 30 som jeg har været sammen med siden den 12. August 2006, vi bor i vestjylland - vi er i gang med et (desværre) længere (end først håbet) projekt ... Projekt Baby!
Vi har ingen børn i forvejen, men vi har dog to hunde!
Velkommen til - pas på, siden er frygtelig vanedannende (:
M (: skriver: Velkommen til - pas på, siden er frygtelig vanedannende (:
Det er jeg ved at finde ud af, og i sær fordi den er så dejlig simpel at finde rundt på :-)
kriknu skriver: Det er jeg ved at finde ud af, og i sær fordi den er så dejlig simpel at finde rundt på :-)
Ja, i forhold til mange andre babysider er den nem at navigere rundt på (:
M (: skriver: Ja, i forhold til mange andre babysider er den nem at navigere rundt på (:
Ja det tør siges, jeg har kigget lidt på en række andre men de talte slet ikke til mig som den her gør!
kriknu skriver: Ja det tør siges, jeg har kigget lidt på en række andre men de talte slet ikke til mig som den her gør!
Jeg har også tilmeldt mig et par andre sider, men har kun været derinde ganske få gange.. Herinde kommer jeg derimod dagligt!
velkommen til baby dk jeg håber snart lykken vil til smile jer..
M (: skriver: Jeg har også tilmeldt mig et par andre sider, men har kun været derinde ganske få gange.. Herinde kommer jeg derimod dagligt!
Det forstår jeg skam godt, her virker også utrolig rart
Camillos skriver: velkommen til baby dk jeg håber snart lykken vil til smile jer..
Tusinde tak
kriknu skriver: Det forstår jeg skam godt, her virker også utrolig rart
Indimellem går der lidt hønsegård i den, men det går hurtigt over igen - og det kan nok ikke helt undgåes på et site for høns med lidt for mange hormoner i kroppen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128