Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

kriknu

Hej allesammen 

Min mand og jeg har nu i et stykke tid forsøgt at blive gravide, endnu uden held - og i den forbindelse har vi haft en masse spørgsmål og hver gang jeg har googlet hvad vi nu end har haft af ting at spørge om så er denne side dukket op, og nu har jeg altså besluttet mig for at oprette mig herinde så jeg fremover også selv kan spørge 

Jeg er 27 år lidt endnu, forlovet på 3. år med Richard på 30 som jeg har været sammen med siden den 12. August 2006, vi bor i vestjylland - vi er i gang med et (desværre) længere (end først håbet) projekt ... Projekt Baby! 

Vi har ingen børn i forvejen, men vi har dog to hunde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

LMX

kriknu skriver:

Hej allesammen 

Min mand og jeg har nu i et stykke tid forsøgt at blive gravide, endnu uden held - og i den forbindelse har vi haft en masse spørgsmål og hver gang jeg har googlet hvad vi nu end har haft af ting at spørge om så er denne side dukket op, og nu har jeg altså besluttet mig for at oprette mig herinde så jeg fremover også selv kan spørge 

Jeg er 27 år lidt endnu, forlovet på 3. år med Richard på 30 som jeg har været sammen med siden den 12. August 2006, vi bor i vestjylland - vi er i gang med et (desværre) længere (end først håbet) projekt ... Projekt Baby! 

Velkommen til. Er sikker på at du nok skal blive afhængig

Et godt råd. Husk at citere den person du skriver til hvis du vil ha at han/hun skal få en notifikation om at du har skrevet. Det gør du ved at føre musen henover dato og klokkeslet i den besked du skriver på/til.

God fornøjelse herinde

Anmeld

16. oktober 2012

TaAsJu

Jamen velkommen til

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

kriknu skriver:

Hej allesammen 

Velkommen til siden

Jeg håber du bliver glad for at være her, og kan finde/få svar på de spørgsmål du nu må ligge inde med!

jeg vil krydse fingre for det snart bliver jeres tur

Anmeld

16. oktober 2012

kriknu

LMX skriver:

Velkommen til. Er sikker på at du nok skal blive afhængig

Et godt råd. Husk at citere den person du skriver til hvis du vil ha at han/hun skal få en notifikation om at du har skrevet. Det gør du ved at føre musen henover dato og klokkeslet i den besked du skriver på/til.

God fornøjelse herinde

Tusinde tak 

Det må jeg prøve at huske at gøre, håber det er rigtigt det jeg har gjort nu 

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

kriknu skriver:

Tusinde tak 

Det må jeg prøve at huske at gøre, håber det er rigtigt det jeg har gjort nu 

Det er nemlig totalt korrekt

Hvis man ikke citerer så kan personen i den anden ende ikke se at du har skrevet. Derfor er det en ski'e go idé.

H&L med PB

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Velkommen til 

Anmeld

16. oktober 2012

kriknu

LMX skriver:

Det er nemlig totalt korrekt

Hvis man ikke citerer så kan personen i den anden ende ikke se at du har skrevet. Derfor er det en ski'e go idé.

H&L med PB

Så er det derfor jeg kun for afvide at halvdelen har skrevet herinde - hvor smart! 

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

kriknu skriver:

Så er det derfor jeg kun for afvide at halvdelen har skrevet herinde - hvor smart! 

Anmeld

16. oktober 2012

Christina :-)

Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.