Lahn11 skriver:
Synes virkelig det er en rigtig god, og meget tankevækkende film 
Men efter at have set den, kom jeg og kæresten op og diskutere
hab mener hårdnakket at det er sådan i virkeligheden, at hvis man gifter sig med en muslim, så bliver man helt automatisk muslimsk statsborger, og tager man med ham derned, så er forøldremyndigheden hans, og man kan ikke få børnene med hjem igen..
Jeg ved der er et par muslimer herinde??
er den film virkelig så tæt på virkeligheden ???
For hvis den er, kan jeg da egentlig godt forstå min fars reaktion da jeg fortalte at jeg var glad for en fyr, som var muslim ..
Manden vil heller ikke byde en muslim velkommen i familien i frygt for datter og bbørnebørn, hvad siger i piger ,
er det virkelig så slemt som der gives udtryk for ???
Øøh unskyld, men hvad mener du med muslimsk statsborger?
Så vidt jeg er bekendt, er det kun jøder aka Israelere, der har deres religion stående i passet.
Ang filmen så er den meget langt væk fra virkeligheden når det kommer til Islam.
Jeg ville ikke hårdnakket sidde og påstå, at det ikke kunne ske i visse KULTURE, men der er stor forskel på kultur og religion.
Forældremyndighed gives automatisk til moderen ved skilsmisse, hvis barnet er under 7 år, og moderen er normalt fungerede.
Hvis barnet er ældre, ses der på barnets tarv.
Derfor burde der bland muslimer aldrig opstå en tvist om forældremyndighed og børnebidrag, hvis man følger Islam.
Min datters far og mit samarbejde og skilsmisse er et bevis på dette. Vi har aldrig været i retten eller endda sat et beløb til børnebidrag.
Jeg fik naturligt bopligten over vores datter, og han betaler for alle udgifter jeg har i forhold til hende

Om det så er 100 kr den ene måned og 5000 kr den næste måned, så betaler han.
At kidnappe børn og tage dem væk fra deres anden forælder er ALDRIG ok.