Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Jo jeg blev skannet i uge 7, men det er mere om der er sket noget siden, at nakkefolden er ok og hvad der ellers flyver rundt af dumme tanker
Jo jeg blev skannet i uge 7, men det er mere om der er sket noget siden, at nakkefolden er ok og hvad der ellers flyver rundt af dumme tanker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musse21 skriver:kan jeg godt forstå... syntes nemt man kan komme til at tænke en masse dumme ting
tarkoflen skriver: Ja og det bliver nok endnu værre dagen før tror jeg
Ja og det bliver nok endnu værre dagen før tror jeg
Musse21 skriver:ja det er det sikkert... syntes jer er nervøs hver gang op til en scanning
tarkoflen skriver: Det er jeg også har været til en ekstra 7+6 fordi jeg havde ondt og blødte lidt!
Det er jeg også har været til en ekstra 7+6 fordi jeg havde ondt og blødte lidt!
Musse21 skriver:har også blødt lidt denne graviditet men været til scanning hver uge
tarkoflen skriver: Heldige at du er blevet skannet så meget og godt at alt er ok trods blødning! Jeg fik besked på at hver 5. gravide bløder i løbet af deres graviditet, så det er ret mange må man sige
Heldige at du er blevet skannet så meget og godt at alt er ok trods blødning! Jeg fik besked på at hver 5. gravide bløder i løbet af deres graviditet, så det er ret mange må man sige
Musse21 skriver:ja det er alligevel ret mange...Har en fortid med ret mange aborter så de er ekstra obs på det
tarkoflen skriver: Dejligt at man føler sig i gode hænder og at der er nogle der tager sig godt af en!
Dejligt at man føler sig i gode hænder og at der er nogle der tager sig godt af en!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128