til dem som har brugt crinone 8%

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.958 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Musse21

Er nu 9+ og har fået besked på at tage crinonen intil til 12 graviditets uge. Fik afvide jeg havde noget blod i livmoderen i uge 7 men var så væk i fredags hvor jeg var 8+4

Men de sidste 14 dage bliver der ved med at komme sort crinone ud. Har hørt det er gammelt blod men kan der blive ved med at være gammelt blod??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

Er nu 9+ og har fået besked på at tage crinonen intil til 12 graviditets uge. Fik afvide jeg havde noget blod i livmoderen i uge 7 men var så væk i fredags hvor jeg var 8+4

Men de sidste 14 dage bliver der ved med at komme sort crinone ud. Har hørt det er gammelt blod men kan der blive ved med at være gammelt blod??

Hmm jeg har ikke taget det så længe som dig, men mit var også lidt sort til tider, men tror det var slimhinderne, der drillede! Det er jo lidt belastende for dem!

Det ser muligvis også ud af mere, end det er, når det kommer med ud...

Håber der er en anden der har bedre erfaringer

Anmeld

16. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du kan tage det helt roligt,crinone kan have alle farver,alt efter hvordan ph værdien i skeden er,det er det der gør,den skifter farve,og har ikke noget med blod at gøre. 

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

mea skriver:

Du kan tage det helt roligt,crinone kan have alle farver,alt efter hvordan ph værdien i skeden er,det er det der gør,den skifter farve,og har ikke noget med blod at gøre. 

pyha så er jeg mere rolig... havede bare fået afvide det var gammelt blod

Der kommer noget meget lyst gult slim klatter med ud mogen ide om hvad det så er? undskyld ved godt der er lidt klamt

Anmeld

16. oktober 2012

Viventerjer

Musse21 skriver:

Ej hvor dejligt at høre blodet er væk.. Jeg har selv haft det der sorte prikker af størknet blod i crionen.. Men det var ca. 5-6 dage efter ÆO

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Ej hvor dejligt at høre blodet er væk.. Jeg har selv haft det der sorte prikker af størknet blod i crionen.. Men det var ca. 5-6 dage efter ÆO

Det er altså noget mærkeligt stas

Anmeld

16. oktober 2012

Viventerjer

Musse21 skriver:

Det er altså noget mærkeligt stas

Meget mærkeligt stads

Jeg syntes at mit er begyndt og komme mere og mere flydende ud nu .. (Sory deltaljerne), men i starten kom det ud som store klumper .. Har du prøve det??

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Meget mærkeligt stads

Jeg syntes at mit er begyndt og komme mere og mere flydende ud nu .. (Sory deltaljerne), men i starten kom det ud som store klumper .. Har du prøve det??

Nej mit startede med at være flydene og er nu blevet klumbet

Anmeld

16. oktober 2012

Viventerjer

Musse21 skriver:

Nej mit startede med at være flydene og er nu blevet klumbet

Endu en grund til at, det noget underligt stads

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Piger jeg kan kun sige, at l er heldige, at det selv er kommet ud... Det er meget mere klamt når det ikke gør beklager også klamme detaljer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.