til dem som har brugt crinone 8%

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Piger jeg kan kun sige, at l er heldige, at det selv er kommet ud... Det er meget mere klamt når det ikke gør beklager også klamme detaljer

ved det er klamt men er så bange for der kommer til at sidde noget der oppe og jeg "renser" selv ud når jeg er i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

ved det er klamt men er så bange for der kommer til at sidde noget der oppe og jeg "renser" selv ud når jeg er i bad

Jeg synes faktisk det har været det værste ved behandlingen! Stik mig en sprøjte, det kan jeg bedre klare, end tanken om, om alt nu er kommet med ud... Føj altså! Men det tager man jo med nu er det ligemeget for der ligger en lille bebs og hygger sig inde i min mave, og så er det det hele værd!

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Jeg synes faktisk det har været det værste ved behandlingen! Stik mig en sprøjte, det kan jeg bedre klare, end tanken om, om alt nu er kommet med ud... Føj altså! Men det tager man jo med nu er det ligemeget for der ligger en lille bebs og hygger sig inde i min mave, og så er det det hele værd!

Ja det samme her..

Gør alt for den lille bebs bliver der inde

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

Ja det samme her..

Gør alt for den lille bebs bliver der inde

Nemlig

Og tillykke med det! Jeg er så utålmodig og vil så gerne bare skannes, men må vente en uge endnu!

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Nemlig

Og tillykke med det! Jeg er så utålmodig og vil så gerne bare skannes, men må vente en uge endnu!

Tak.. og tillykke til dig også

Hvor langt er du henne?

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

Tak.. og tillykke til dig også

Hvor langt er du henne?

Tak tak

Jeg er 12+0 i dag, så jeg havde jo håbet på, at vi kunne komme til skanning i denne uge, men så heldige var vi ikke

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Tak tak

Jeg er 12+0 i dag, så jeg havde jo håbet på, at vi kunne komme til skanning i denne uge, men så heldige var vi ikke

ej gid det var mig.. glæder mig så meget til jeg når 12+

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

ej gid det var mig.. glæder mig så meget til jeg når 12+

Ja det er dejligt! Men jeg er nok ikke alt for rolig før efter NF i næste uge...

Det bliver dejligt at se, at den har det godt derinde!

Anmeld

16. oktober 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Ja det er dejligt! Men jeg er nok ikke alt for rolig før efter NF i næste uge...

Det bliver dejligt at se, at den har det godt derinde!

nej det kan jeg godt forstå...

Har du ikke været til scanninger endnu

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

nej det kan jeg godt forstå...

Har du ikke været til scanninger endnu

Jo jeg blev skannet i uge 7, men det er mere om der er sket noget siden, at nakkefolden er ok og hvad der ellers flyver rundt af dumme tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.