FamilenStorm skriver:
Sådan ca ja :-)
Lyder det helt ved siden af?
Nej slet ikke, men det betyder at jeres interviews og spørgeskemaer ikke er et hovedpunkt i jeres arbejdsprocess eller i jeres projekt, de er blot et middel til at indsamle det materiale i skal bruge for at komme videre.
Groft sagt så ville jeg max gide læse 2 sider i projektet om den del hvis jeg var censor - for der er ikke noget nyt og flot i at man kan indsamle empiri, og slet ikke når man er på BA niveau.
Umiddelbart kunne en problemformulering lyde nogenlunde sådan her:
Gennem analyse og diskussion af indsamlet empirisk data undersøges hvorvidt forståelsen af begrebet sundhed hos udvalgte brugere af et fitnesscenter, stemmer overens med vores faglige forståelse af begrebet. I forlængelse deraf diskuteres hvordan vi som sundhedspersonale kan medvirke til at der opnåes en fælles forståelse for sundhedsbegrebet mellem brugerne og os selv.
Hvis det skal formuleres som et spørgsmål kunne det lyde såsan her:
Er der overenstemmelse mellem vores faglige forståelse af begrebet sundhed, og den forståelse udvalgte brugere i et fitnesscenter har af selvsamme begreb? Er det i forlængelse deraf muligt at identificere initiativer vi som sundhedspersonale kan tage for at fremme en fælles forståelse af begrebet sundhed mellem fitnesscentrets brugere og os selv?
Jeg ville i øvrigt nok droppe spørgeskemaerne og nøjes med udvalgte interviews og så behandle det indsamlede materiale gennem en fx kritisk diskursanalyse. Det er svært at argumentere for hvad et spørgeskema skal kunne tilføre jeres arbejde, og i vil skulle bruge enormt mange timer på at behandle alt jeres data hvis i vælger at gøre begge dele.
Anmeld