FamilenStorm skriver:
Ej hvor sjovt.. Det gør jeg også...
Kan helt sikkert se hvor du vil hen.. Kan godt ske vi skal forenkle den så..
Meningen er at vi vil lave spørgeskema til disse mænd, for netop at finde ud af hvad den ideelle krop er for dem, hvorfor de træner osv. og så vil lave noget interview med nogle udvalgte...
Da vores problem formulering skal være handlingsrettet og vi skal finde et problem, tænkte vi at de jo deres fokus nok ikke er på kondionstræning..
Giver det mening..
Jeeeps i see!!
MEN - i må virkelig forenkle det hele en lille smule. Hvis i spørger en bodybuilder om hvad han mener den idelle krop er - så vil svaret være store muskler, lav fedtprocent.
Spørger i en roer - så vil det sidste han tænker på, jo være store muskler, og hvis hans idelle krop indebar store muskler, så ville han ikke være roer. Kan du se ?
Derfor bliver det jo et enormt projekt, og jeg tror godt at i nemt kan miste overblik, hvis i ikke finder en lidt mindre målgruppe end mænd i aldersgruppen feks 25-35 år. I må vælge ud: bodybuilderen, elitesportsmanden, fritids motionisten.... you name it..
Tror udover det, ikke at i har ret i at deres fokus ikke er på konditionstræning - igen kommer det an på hvilken gruppe i kigger på. Min opfattelse er, at dem der oftest ikke tænker på konditionen er lidt unge fyre som træner muskelopbyggende. Hvis mænd i 40 års alderen træner, er det altså som regel konditions og styrke træning - godt kombineret. Den bevidste bodybuilder vil bestemt også have fokus på kondition - specielt i perioder med CUT, hvor de skal ligge i kcal underskud, men stadig opretholde deres styrke.
JEG TROR I VIL SIDDE FAST MED DEN PROBLEMFORMULERING.. 
Anmeld