Smilendesussi skriver:
Hej.
Liva bliver 1½ år i denne måned og jeg søger nogle gode ideer til hendes ønskeseddel. Så sig endelig til, hvad jeres 1½ årige-2årige godt kan lide at lege med. Hun er helt vild med bøger, så det kommer i hvert fald på 
Og hvad med gaver fra Liva til bedsterne? Sidste år fik de en musemåtte med et billede, så gaven kunne selvfølgelig være et nyt billede, men jeg vil gerne finde på noget nyt, der ikke er vanvittig dyrt.
Glæder mig til at høre nogle forslag 
Nu ved jeg ikke om det bliver for dyrt. Men i bog&ide kan man købe en bog hvor bedstemor, bedstefar, mormor, morfar, farmor, farfar kan skrive om deres eget liv helt fra barndommen. Så skriver de deres helt eget eventyr til de små . Det har vi købt fra vores til bedsterne. De koster 150,- stykket. Kan desværre ikke huske hva de hed, og har kigget lidt inde på hjemmesiden men syntes ikke jeg kunne finde dem, så ved ikke om det var nogle de kun havde her i Århus.
Oldeforældre får en hjemmelavet perle lysestage ting til fyrfadslys.
Alle får et billed som vi printer ud fra computeren, eller alt efter prisen et rigtigt billed som bliver taget ovre i vuggestuen. 
God dag 
Anmeld