Snart julegavetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Smilendesussi

Hej.

Liva bliver 1½ år i denne måned og jeg søger nogle gode ideer til hendes ønskeseddel. Så sig endelig til, hvad jeres 1½ årige-2årige godt kan lide at lege med. Hun er helt vild med bøger, så det kommer i hvert fald på

Og hvad med gaver fra Liva til bedsterne? Sidste år fik de en musemåtte med et billede, så gaven kunne selvfølgelig være et nyt billede, men jeg vil gerne finde på noget nyt, der ikke er vanvittig dyrt.

Glæder mig til at høre nogle forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Smilendesussi skriver:

Hej.

Liva bliver 1½ år i denne måned og jeg søger nogle gode ideer til hendes ønskeseddel. Så sig endelig til, hvad jeres 1½ årige-2årige godt kan lide at lege med. Hun er helt vild med bøger, så det kommer i hvert fald på

Og hvad med gaver fra Liva til bedsterne? Sidste år fik de en musemåtte med et billede, så gaven kunne selvfølgelig være et nyt billede, men jeg vil gerne finde på noget nyt, der ikke er vanvittig dyrt.

Vi har givet krus med billeder af thea til bedsterne, så de ka drikke kaffe/ the og tænke på hende vhvstine

Anmeld

11. oktober 2012

Fenja09

Min datter er 16 måneder d. 1 Januar og jeg tror vi ønsker Bobles dyr, hoppedyr, puslespil og så ved jeg faktisk ikke lige hvad ellers der skal stå på

Lige nu kan man bestille fotokalender + krus helt gratis inde på Vistaprint.dk - det var måske en god ide med kalenderen til bedsteforældrene. Sidste år lavede jeg fod/-håndaftryk på lærred, som bedst´erne fik

/Fenja

Anmeld

12. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Smilendesussi skriver:

Hej.

Her skal bedsteforældrene have en glasbeholder med glas låg som børnene maler på. Og så kommer der hjemmebag i

Anmeld

12. oktober 2012

MariaKyedDK

Smilendesussi skriver:

Hej.

nu er min søn 6 år , så har ikke lige erfaring mere hvad de leger med i 1½ - 2 års alderen.

Men kan svare på det med gave til bedsterne ... hver jul har vi givet forskellige billedgaver, du ved

- vægkalender med 12 billeder

- billeder i rammer

- Og personlige øjebliks billeder i fotobog til dem hver. ( altså til farmoren var det billeder ag hende og vores guld) det samme til de andre bedster.

men i år vil vi lave noget helt nyt, har nemlig købt et rimelig stort lærred, hvor vi selv maler noget pænt ( jeg maler lærred ) og får et billede på det af min søn + hans hånd Og fodaftryk på det er super hyggeligt at lave det sammen med min søn, og så er det jo på den måde også meget personlig gave til dem   og så kommer det i lærredramme

Anmeld

12. oktober 2012

Moar2011

Smilendesussi skriver:

Hej.

Storm blir 1½ her den 16 ,..

p´t har jeg tænkt på tøj, traktor (det bedste han ved) Bobles (elefanten) og sådan en anden ting en dame viste herinde, sådan en snoretop ting man kan bruge til mange ting.

bedste forælderne ved jeg ikk rigtig nednu , så det kigger jeg lige med her

Sidste år fik de et billede..

Anmeld

12. oktober 2012

Julemusen

Her er Phillip snart 1 år og får legekøkken og løbecykel. Ønsker os bøger, puslespil, gavekort til h og m, postmand per på dvd, gode børne cd'er da han lige har arvet et lille musikanlæg, en weekend taske til når vi skal besøge familien i midtjylland og ellers brio og duplo som han har lidt af i forvejen :-)
Vi givet, som flere andre, en fotokalender med billeder fra Phillips første leveår. Ellers får besserne og oldeforældre og tipolde æggebægre som Phillip har malet nogle streger på med porcelæns tuscher :-)

Anmeld

12. oktober 2012

chicka23

Fenja09 skriver:

Min datter er 16 måneder d. 1 Januar og jeg tror vi ønsker Bobles dyr, hoppedyr, puslespil og så ved jeg faktisk ikke lige hvad ellers der skal stå på

Lige nu kan man bestille fotokalender + krus helt gratis inde på Vistaprint.dk - det var måske en god ide med kalenderen til bedsteforældrene. Sidste år lavede jeg fod/-håndaftryk på lærred, som bedst´erne fik

/Fenja

Kan ikke se på vistaprint.dk at man kan bestille det gratis. Hvorpå hjemmesiden står det? 

Anmeld

12. oktober 2012

Fenja09

chicka23 skriver:

Kan ikke se på vistaprint.dk at man kan bestille det gratis. Hvorpå hjemmesiden står det? 

Jeg har ikke set det på hjemmesiden, men på en "reklame" fra et af mine blade. Du skal gå ind på vistaprint.dk/MTR76 så kommer du direkte ind til kalenderne - oppe i højre hjørne kan du se at der står "gratis".

/Fenja

Anmeld

12. oktober 2012

chicka23

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke set det på hjemmesiden, men på en "reklame" fra et af mine blade. Du skal gå ind på vistaprint.dk/MTR76 så kommer du direkte ind til kalenderne - oppe i højre hjørne kan du se at der står "gratis".

/Fenja

1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.